MiNiOKRAKuF Opublikowano 21 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Ograniczniki są oba, na swoim miejscu. Według mnie jest źle poskładany motocykl. Ale dzięki za link do Tech-Moto, przyda się na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 W krzywą ramę nie chce mi się wierzyć. Tego nie sprawa pan Kaziu w garażu. No chyba, że sprzęt miał jakiegoś dzwona. Prędzej spodziewałbym się, że coś jest na lagach czy tam półce poprzestawiane. Może było źle poskręcane. Bez paniki - przyjrzyj się lagom. Ogólnie to podrzuć moto do kogoś ogarniętego i na pewno dojdzie do tego co jest nie tak. Jeśli sprzęt jest po dzwonie i był naprawiany, to będzie to widać po śrubach itd. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNiOKRAKuF Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Śruby są oryginalne. Sam sprawdzałem, nie widać nawet by ktoś je ruszał. Aktualnie motocykl jest na ul. Drewnianej, bo tam kupiony motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrEm Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Słuchaj, ja na mojej ybr250 zaliczyłem upadek na szutrze przy prędkości jakieś 30 km/h. Straty - porysowany czubek błotnika, porysowany ale nie wgnieciony tłumik, porysowana owiewka i plastik lusterka. I tyle. Ale okazało się, że kiera stoi krzywo i moto mocn o ściąga na bok, więc poluzowałem śruby na półkach (czy jak to się tam to górne mocowanie lagów zwie) i wyprostowałem najlepiej jak umiałem. Teraz moto wygląda prosto, z większą prędkością jedzie prosto (efekt żyroskopowy), tak poniżej 40 km/h nadal dryfuje, ale da się to zbalansować ciałem. Chciałem wyregulować idealnie, ale nie mam cierpliwości. Kumpel mi poradził, żeby zamiast ciągle kręcić śrubami (poluzować - poprawić - zacisnąć - przejechać się - powtórzyć 100x), zaprzeć koło o słupek i sprzedać kopniaka albo dwa w manetkę. Ostatecznie olałem sprawę, bo nie jestem zegarmistrzem. Twój przypadek nie wydaje mi się beznadziejny, ale samodzielne usuwanie usterki zostaw sobie na koniec. Forsuj gwarancję. P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Skoro tak jest, to jeśli sprzedający stwierdzi, że wszystko jest o.k., to najpierw znajdź kogoś ogarniętego kto to sprawdzi, zanim wydasz kasę na laserowy pomiar ramy. Ja bym zaczął od lag i półki z przodu, zwłaszcza że kąt skrętu jest różny w obie strony. Tak mi jeszcze przyszło do głowy - nie wiem czy to w ogóle może mieć wpływ, ale sprawdź ustawienie tylnej osi. Może ktoś napinał łańcuch i jest źle ustawione tylne koło? Aaa no i jeszcze ciśnienie w kołach, ale domyślam się, że sprawdzałeś. Chociaż jak jest za niskie, to moto wali się w zakręt w obie strony a nie tylko w jedną. Ten sprzedawca u którego kupiłeś to jakiś handlarz czy autoryzowany dealer ? Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNiOKRAKuF Opublikowano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Motor został zakupiony w autoryzowanym salonie Benelli w Krakowie. Aktualnie jest tam w serwisie. Jednakże mam wrażenie ze serwis sobie nie radzi. Jeśli jest widoczny problem z tym że mogę skręcić więcej w prawo niż w lewo a ograniczniki są oryginalnie na swoich miejscach to według mnie jest krzywo skręcona kierownica. Nie znam się na motocyklach, ale dla kogoś kto pracuje w serwisie taka sytuacja powinna być dość jasna i oczywista. A oni nie wiedzą co mają robić. Chodzi o serwis - https://www.motocykle-krakow.pl/ Szczerze, chyba lepiej zabrać motocykl, oddać do kogoś ogarniętego kto to poustawia prawidłowo, zapłacić i tyle. A z tą firmą zakończyć wszelką współpracę i wystawić opinię. W drugim serwisie, który stwierdził krzywą ramę - cytuję "podczas spawania ktoś po prostu za mocno przygrzał ramę i ją przeciągnął" , tylko pytanie czy ramę spawa Janusz , czy robi to robot i czy przed złożeniem motocykla jest to mierzone w jakiś sposób. Dziś serwis ma mi dać informację co i jak, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Taki mam namiar dla Ciebie. To serwis byłego mechanika jednego z czołowych polskich zawodników. Dodam, że motocykl tego zawodnika lekko nie miał, więc ten mechanik sprawy krzywych lag, ram itd. ma w małym palcu 🙂 http://www.moto-top.pl/ Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 22 hours ago, PiotrEm said: Słuchaj, ja na mojej ybr250 zaliczyłem upadek na szutrze przy prędkości jakieś 30 km/h. Straty - porysowany czubek błotnika, porysowany ale nie wgnieciony tłumik, porysowana owiewka i plastik lusterka. I tyle. Ale okazało się, że kiera stoi krzywo i moto mocn o ściąga na bok, więc poluzowałem śruby na półkach (czy jak to się tam to górne mocowanie lagów zwie) i wyprostowałem najlepiej jak umiałem. Teraz moto wygląda prosto, z większą prędkością jedzie prosto (efekt żyroskopowy), tak poniżej 40 km/h nadal dryfuje, ale da się to zbalansować ciałem. Chciałem wyregulować idealnie, ale nie mam cierpliwości. Kumpel mi poradził, żeby zamiast ciągle kręcić śrubami (poluzować - poprawić - zacisnąć - przejechać się - powtórzyć 100x), zaprzeć koło o słupek i sprzedać kopniaka albo dwa w manetkę. Ostatecznie olałem sprawę, bo nie jestem zegarmistrzem. Twój przypadek nie wydaje mi się beznadziejny, ale samodzielne usuwanie usterki zostaw sobie na koniec. Forsuj gwarancję. P. Trzeba poluzować śruby dolnej półki a nie górnej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrEm Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 2 godziny temu, Limo napisał: Trzeba poluzować śruby dolnej półki a nie górnej. Chyba tak, miałem na myśli te śruby poniżej lampy, a nie te przy ośce, taki ze mnie mechanik 🙂 A jest jakiś magiczny trik, żeby to ustawić raz a dobrze, a nie metodą prób i błędów? P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 16 minutes ago, PiotrEm said: Chyba tak, miałem na myśli te śruby poniżej lampy, a nie te przy ośce, taki ze mnie mechanik 🙂 A jest jakiś magiczny trik, żeby to ustawić raz a dobrze, a nie metodą prób i błędów? P. Zakładając że wszystko jest proste to powinno wystarczyć jak poluzujesz śruby dolnej półki i ośki, zaprzesz koło o ścianę i zaczniesz "pompować zawieszenie". Jeśli to nie pomoże to rozbiórka przodu i złozenie wszystkiego od zera. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrEm Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Limo, dzięki. Od razu poleciałem do motocykla ze swoją skrzynką narzędziową i zaraz wróciłem - brak klucza dynamometrycznego. W nowym sezonie będę dłubał (rozkręcę, skręcę, podjadę do serwisu opon, to mi dokręcą z momentem) i dam znać, czy pomogło. LwG, P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNiOKRAKuF Opublikowano 25 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Odebrałem motocykl z serwisu. Jak przyjdzie zima oddam go do MOTO TOP, zobaczymy co powiem serwis nr. 3 Pierwszy stwierdził krzywą ramę, drugi serwis stwierdził ze jest wszystko OK, ale czemu leci motor na prawo nie wiedzą 😄 Na razie chce korzystać z ostatnich dni dobrej pogody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.