virtuoz346 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Witam. Mam pytanie zakupiłem nie dawno zx6r z 2000 roku,ponieważ przebywam za granicą nie miałem doglebnej możliwości sprawdzenia kupowanego motoru, mianowicie po dowiezieniu go na miejsce okazało się że: - motor na każdym biegu od 5 tysięcy wydaje dziwny dźwięk z górnej części silnika (takie trykotanie) - motor na 3 biegu na wysokości między 2-3 tysiącami obrotow,szarpnie i dalej już normalnie. Prosiłbym kogoś kto wie co to może być czy to coś poważnego,jakie ewentualne wymiany były by potrzebne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Zrób mu porządny serwis zawory - gaźniki i powinno być dobrze. Olej i filtry oczywiście też wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuoz346 Opublikowano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Niby była robiona regulacja w czerwcu ,A co może być powodem szarpniecia na 3? napęd nowy jak i łańcuch,niby nowe taczki sprzęgła jak i sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Co do stukania, to mozesz mieć już lańcuch rozrządu do wymiany albo napinacz, ew jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuoz346 Opublikowano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Jak to sprawdzić,czy tylko wymiana wchodzi w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Wymiana dla świętego spokoju. Szarpanie na trójce może świadczyć o kończących się zębatkach tego biegu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuoz346 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Dużo zachodu przy wymianie zębatki oraz łańcucha z napinaczem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Sporo bo żeby wymienić zębatki w skrzyni trzeba rozpołowić silnik. Z wymianą łańcuszka jest mniej roboty bo zdejmujesz tylko wałki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.