Skocz do zawartości

Kawasaki kmx 125 2003r.- światła przygasają po dodaniu gazu, nie wkręca się na obroty


kramyeu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach już 6000rpm wskazówka obrotomierza zatrzymuje się i brzmi to jakby miał blokadę na module.

Gdy byłem w domu zdjąłem akumulator. Zauważyłem wtedy, że światła świecą jaśniej na obrotach jałowych, a po dodaniu gazu przygasają (bez akumulatora).
Wymieniłem już regulator, moduł, świecę, fajkę, przewód wysokiego napięcia - nie ma poprawy. 
Odpiąłem wszystkie kostki (3) w lampie: od świateł, przełączników, stacyjki oraz czujnik poziomu oleju w dozowniku. Bez poprawy. Jedyny wpływ, to brak możliwości wyłączenia silnika kill switchem/stacyjką.

Obecnie nawet na obrotach jałowych ma niższe obroty niż był sprawny.
Cewka ma mieć rezystancję na uzwojeniu pierwotnym 0,1-0,2 Ohm - ma 0,3 Ohm.

Ładowanie akumulatora:
1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC
2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC
3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC
4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC

Pickup coil - rezystancja ok. 

Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Rezystancja w normie i brak przebicia do masy.

Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście do masy:
1) biały od statota nie ma - lecz dalej ten sam biały, już od kostki od statora - czarno-biały - ma przejście do masy.

Kabel kostki regulatora, przejście do masy:
1) brązowy - przejście
2) biały - przejście
Sam regulator na pinach nie daje żadnego przejścia do masy.

W czym może być problem?

Link do ściągnięcia serwisówki:

SERWISÓWKA KMX 125

A w załączniku schemat elektryki.

Proszę o pomoc.

 

5022775800_1480627196.jpg

Biały przewod, który idzie od regulatora i przechodzi do akumulatora przez bezpiecznik wędruje dalej do stacyjki. Jest na nim 12V domyślnie. Czy to normalne, że po włączeniu stacyjki jest na tym przewodzie zwarcie do masy? Chyba w tym tkwi problem?

Edytowane przez kramyeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

z odpiętym regulatorem i odpięta stacyjką też zwarcie do masy ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, mozesz rozciac wiazke i zwiazac ja tylko w kilku miejscach tasma zeby sie nie rozpadala.

Wowczas latwiej sprawdzic poszczegolne kable.

To wyglada na pad regulatora, tak ze pytanie czy wymieniles go na nowy czy dobry z dzialajacego motocykla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...