Skocz do zawartości

kramyeu

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Suszec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kramyeu

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kabel brązowy, który podaje 12V od stacyjki - zwarcie do masy. Chciałbym wiedzieć, czy rozcinać wiązkę.
  2. Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach już 6000rpm wskazówka obrotomierza zatrzymuje się i brzmi to jakby miał blokadę na module.Gdy byłem w domu zdjąłem akumulator. Zauważyłem wtedy, że światła świecą jaśniej na obrotach jałowych, a po dodaniu gazu przygasają (bez akumulatora).Wymieniłem już regulator, moduł, świecę, fajkę, przewód wysokiego napięcia - nie ma poprawy. Odpiąłem wszystkie kostki (3) w lampie: od świateł, przełączników, stacyjki oraz czujnik poziomu oleju w dozowniku. Bez poprawy. Jedyny wpływ, to brak możliwości wyłączenia silnika kill switchem/stacyjką.Obecnie nawet na obrotach jałowych ma niższe obroty niż był sprawny.Cewka ma mieć rezystancję na uzwojeniu pierwotnym 0,1-0,2 Ohm - ma 0,3 Ohm. Ładowanie akumulatora:1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Pickup coil - rezystancja ok. Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Rezystancja w normie i brak przebicia do masy. Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście do masy:1) biały od statota nie ma - lecz dalej ten sam biały, już od kostki od statora - czarno-biały - ma przejście do masy.Kabel kostki regulatora, przejście do masy:1) brązowy - przejście2) biały - przejścieSam regulator na pinach nie daje żadnego przejścia do masy. W czym może być problem? Link do ściągnięcia serwisówki: SERWISÓWKA KMX 125 A w załączniku schemat elektryki. Proszę o pomoc. Biały przewod, który idzie od regulatora i przechodzi do akumulatora przez bezpiecznik wędruje dalej do stacyjki. Jest na nim 12V domyślnie. Czy to normalne, że po włączeniu stacyjki jest na tym przewodzie zwarcie do masy? Chyba w tym tkwi problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...