LockOut Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam. Zacznę od tego że jeżdżę motorowerem Junak 901f (4t 50 ccm) 1. Ostatnimi czasy zauważyłem że przy ok 5000-6000 obrotów nie zależnie od biegu (1-3) zaczyna szarpać jakby w niektórych cyklach nie dochodziło do zapłonu. Gaźnik wyregulowany przez serwis więc regulacja odpada. Co może być przyczyną tych "niewypałów"? 2. Na 4 biegu uchodzi z niego życie. Na trójce bez problemu osiąga 80-90 km/h, a przy wrzuceniu na 4 bieg dość szybko zwalnia do 50 km/h. Czy może istnieć blokada która to powoduje? Proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Na początek sprawdziłbym pompę paliwa/kranik i filtr paliwa czy prawidłowo i w odpowiednich ilościach podają paliwo do gażnuika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Czyli istnieje opcja że mieszanka będzie zbyt uboga lub zbyt bogata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Godzinę temu, LockOut napisał: Czyli istnieje opcja że mieszanka będzie zbyt uboga lub zbyt bogata? Zbyt bogatą albo zbyt ubogą mieszankę ustawiamy śrubą regulacyjną składu mieszanki w gażniku.To o czym wyżej pisałem,to całkowicie inny temat. Chodzi o dostarczenie tego paliwa z baku do gażnika,w takich ilościach jak ten gażnik potrzebuje.. Jak masz pompe słabą ,albo filtr zatkany to gażnik nie pdostanie tyle paliwa ile potrzeba ,np jak jedziesz na pełnym gazie pod góre , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 I czy to powoduje, że nie mogę przekroczyć 6 tys obrotów? Gdzieś czytałem że iskrownik mógł się wykończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Moze powodować. Oczywiście może być iskrownik,czy nawet sam impulsator,tak samo cewka czy nawet gdzieś słaba masa. Możliwych przyczyn jest dużo,zacznij od najprostrzej,jak ci wyżej pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Dobra. To jutro pogrzebie. Póki co lecę w kime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Wyglada jakby stracil cisnienie sprezania. Doplyw paliwa nie jest problemem, jako ze na 3 cim biegu wchodzi na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 2 to oddzielny problem który mam od czasu gdy jeszcze płynnie chodził Witam zpowrotem. Dzisiaj wracając z roboty zaczął się jeszcze dziwniej zachowywać. Mianowicie trzymałem +/- 5000 RPM I w pewnym momencie ni stąd ni z owąd obroty skończyły do prawie 10 tys. Majster który mnie uczył mówi że jakiś czujnik obrotów też wariuje Przeplyw paliwa normalny poza tym pływak w gaźniku zatrzymałby wpływ nadmiaru Dobra. Znalazłem problem. Przewód cewka -> świeca był podgnity. Kabel wymieniony i działa jak ta lala. Dzięki za sugestie ^^ Jeśli ktoś chce dalej pomóc to zapraszam tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Witam . Mam problem przy swoim Junaku 901f (50 ccm, 4t) Wrzucając 4 bieg idzie wyczuć ogromny upływ mocy i co za tym idzie również prędkości. Na trójeczce rozpędza się do +/- 90 km/h, a po wrzuceniu czwórki prędkość szybko spada do 40-45 km/h Kolega ma identyczny model lecz u niego ten problem nie występuje Idzie jakoś na to zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Sprawdzcie luzy na zaworach Wysłane z mojego T500 3G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Luzy ustawione podręcznikowo. Na każdym biegu poza 4 można osiągnąć 8-9 tys RPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 50cc 4t 90km na trzecim biegu? To ile ty byś chciał tym jechać na czwartym? Zmień przełożenie na zębatkach na krótsze to rozłożysz tą prędkość na wszystkie biegi,nie oczekuj ze to pojedzie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LockOut Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.