Skocz do zawartości

LockOut

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    kebab i poksy
  • Skąd
    Wągrowiec / Wielkopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Junak 901f
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    605186818
  • Skype
    GambitWLKP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LockOut

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Luzy ustawione podręcznikowo. Na każdym biegu poza 4 można osiągnąć 8-9 tys RPM
  2. Witam . Mam problem przy swoim Junaku 901f (50 ccm, 4t) Wrzucając 4 bieg idzie wyczuć ogromny upływ mocy i co za tym idzie również prędkości. Na trójeczce rozpędza się do +/- 90 km/h, a po wrzuceniu czwórki prędkość szybko spada do 40-45 km/h Kolega ma identyczny model lecz u niego ten problem nie występuje Idzie jakoś na to zaradzić?
  3. 2 to oddzielny problem który mam od czasu gdy jeszcze płynnie chodził Witam zpowrotem. Dzisiaj wracając z roboty zaczął się jeszcze dziwniej zachowywać. Mianowicie trzymałem +/- 5000 RPM I w pewnym momencie ni stąd ni z owąd obroty skończyły do prawie 10 tys. Majster który mnie uczył mówi że jakiś czujnik obrotów też wariuje Przeplyw paliwa normalny poza tym pływak w gaźniku zatrzymałby wpływ nadmiaru Dobra. Znalazłem problem. Przewód cewka -> świeca był podgnity. Kabel wymieniony i działa jak ta lala. Dzięki za sugestie ^^ Jeśli ktoś chce dalej pomóc to zapraszam tutaj
  4. I czy to powoduje, że nie mogę przekroczyć 6 tys obrotów? Gdzieś czytałem że iskrownik mógł się wykończyć
  5. Czyli istnieje opcja że mieszanka będzie zbyt uboga lub zbyt bogata?
  6. Witam. Zacznę od tego że jeżdżę motorowerem Junak 901f (4t 50 ccm) 1. Ostatnimi czasy zauważyłem że przy ok 5000-6000 obrotów nie zależnie od biegu (1-3) zaczyna szarpać jakby w niektórych cyklach nie dochodziło do zapłonu. Gaźnik wyregulowany przez serwis więc regulacja odpada. Co może być przyczyną tych "niewypałów"? 2. Na 4 biegu uchodzi z niego życie. Na trójce bez problemu osiąga 80-90 km/h, a przy wrzuceniu na 4 bieg dość szybko zwalnia do 50 km/h. Czy może istnieć blokada która to powoduje? Proszę o rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...