Hobbysta76 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Witam, mam parę pytań odnośnie pracy 2t: 1- czy po jeździe spod korka wlewu oleju do przekładni odkręcając go może uciekać powietrze 2- dlaczego po włączeniu świateł spadają obroty na postoju z np 1800 na 1400? Akumulator nowy. 3- po rozgrzaniu silnika jest spore ciśnienie w chłodnicy, przy popuszczonej zakrętce wywala płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 zasady obowiązują. czas do jutra lub kolejnej wizyty jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Cpi sx, 2006, cylindr 90, wydech tecnigaz, gaźnik 17.5 dellorto. Podróba am6 ale działanie to samo, silnik am6 montowany w wielu maszynach więc proszę nie wywalać mnie do działu chińskich wynalazków. Podane prze ze mnie przypadłości mogą występować w różnych 2t dlatego wystarczą nawet ogólne wskazówki czy jest no normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 20 godzin temu, Hobbysta76 napisał: Witam, mam parę pytań odnośnie pracy 2t: 1- czy po jeździe spod korka wlewu oleju do przekładni odkręcając go może uciekać powietrze 2- dlaczego po włączeniu świateł spadają obroty na postoju z np 1800 na 1400? Akumulator nowy. 3- po rozgrzaniu silnika jest spore ciśnienie w chłodnicy, przy popuszczonej zakrętce wywala płyn 1. Może i w niczym to nie przeszkadza 2. Jak zapalasz światła, to silnik zawsze ma dodatkowe obciązenie,przez to spadną trochę obroty, bo cewki statora odpowiedzialne za ładowanie,wytwarzają pole magnetyczne,które generuje dodatkowe obciązenie dla silnika.Rzecz normalna w dwusuwie. 3 Prawie na każdym korku masz napis "Never open hot" co w prostym tłumaczeniu oznacza, "nigdy nie otwierać gdy gorący" ciecz chłodząca pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość,a w całym układzie panuje ogromne ciśnienie. Po co popuszczasz nakrętkę? Normalne zjawisko w kazdym układzie chłodzenia cieczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Dzieki za odpowiedzi, co do odkręcenia korka to tylko dlatego by sprawdzić czy komprecha nie idzie w płyn bo miałem problemy z uszczelkami topperformance, pod głowice ta od płynu jest za gruba przynajmniej do głowicy od maliny 90cm i poszedł mi płyn na tłoka na szczęście nie odpaliłem. (plyn wychodził spod nakrętki szpilki głowicy i dlatego rozebrałem spowrotem na szczeście) Założyłem z kompletu maliny cieńszą bo były 2 druga grubsza i mi sączy płyn na zewnątrz ale minimalnie tam czasami kropelka. A jak wygłąda sprawa z simeringiem na wał od strony sprzęgła- którą stroną się powinno zakładać bo znalazłem opis na stronie serwisowej i jest że spreżynką na zewnątrz- dołączam zdjęcie. Przyznaję że troszeczkę ubywa oleju. No nie da się zdjecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Witam, cylinder pseudo 90, tłok asso werke, przejechane około 100 km, nie skręca się na obroty, przerywa ogólnie słaby, kołem nie obróci, motor cpi sx. Wynik pomiaru 4.5 bara. Dlaczego takie niskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Witam, Proszę papatrzcie na to zdjęcie głowicy, motorek cpi sx 90 malina, tłok asso przejechane około 100km, słaby przerywa na wysokich obrotach, kompresja 4.5 i tak wygłądają uszczelki głowicy. Co jest grane?https://naforum.zapodaj.net/60904c754d1a.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 jak założysz 4 z kolei temat o jednej śrubce, to jak mi niewidzialny różowy jednorożec miły dostaniesz urlop wypoczynkowy z dedykacją na naukę netykiety i zapoznanie się z podstawowymi zasadami pisania na fm jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 No Ty napisałeś zgodnie z zasadami!!!! Nie piszesz na temat to wypad dzieciaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Temat zamykam, problemy rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 W dniu 25.08.2019 o 16:36, Hobbysta76 napisał: Temat zamykam, problemy rozwiązane. Jak problem rozwiazany ,to może byś napisał łaskawie co było przyczyną? Może,ktoś będzie miał podobny problem i skorzysta ze wskazówek? Czasami warto pomyśleć też o innych,a nie tylko o sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.