dachu Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 Fuelpak dołączony do ecm , mapa wbita i pobrana od producenta V&H, jak mapa zła to po odłączeniu od ecm fuelpak powinien wypluć błędy na obu sondach zbyt bogatej mieszanki ale powinien zapier,,ać jak złoto... czy słabo kombinuję? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimbak Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Czyli to jakaś świnka. On oszukuje ecu na podstawie sygnałów które zbiera z czujników sprzed ecu i je modyfikuje. W coś jeszcze jest wpiety poza sondami?Obstawiam problem z połączeniami czujnik - swinia - ecu. To przynjamniej najbanalniejsze jest. Sygnały z sondy są podatne na kiepskie połączenia. Prześwietl je porządnie. To samo jeśli ingeruje w jakiś inny sygnał. Quote http://bikepics.com/members/chudy/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dachu Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 (edited) teoretycznie ma to sens , zobaczymy praktycznie. nie mam przy sobie schematu instalki , jak będę w domu to sprawdzę . sprawdzę złącza i odświeżę je środkiem do instalki.... może pomoże , na pewno nie zaszkodzi . ciekawą teorię podpowiedział mi znajomy, aby sprawdzić wydech , czy przed gniazdem sondy nie ma nieszczelności co może przekłamywać odczyty sondy . Tonący brzytwy się chwyta , więc i to sprawdzę .... Edited August 19, 2019 by dachu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herik74 Posted September 13, 2019 Share Posted September 13, 2019 Cześć, podepnę się do tematu, posiadam Irona 883 z 2017 i mam wymieniony wydech na Vansa i wymieniłem filtr powietrza na RSD i mam do Was pytanie czy muszę dokupić fuelpak żeby dobrze wszystko zestroić czy mogę spokojnie odpuścić kupnu FP i tak jeździć? Czy nić sie nie stanie z silnikiem bo słyszałem, że w takim przypadku dostaje złej mieszanki i może się za bardzo grzać. Powiem jeszcze, że jak odpalam go na zimno to ma około 1400 obrotów i powoli spada do 1000 i teraz nie wiem czy wstawic stary oryginalny filtr który był czy zostawić tak jak jest i spokojnie jeździć. Sorki za takie pytanie ale jestem laikiem i za dobrze się nie znam, a jak rozmawiałem w warsztatach motocyklowych to jedni mówili żeby spokojnie jeździć a inni mówili, że mogę silnik zepsuć. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dachu Posted September 13, 2019 Author Share Posted September 13, 2019 pewnie że trzeba mapę trzeba zmodyfikować, bo na dłuższą metę silnik się zużyje o wiele szybciej..... dobrze dobrana mieszanka przy filtrze szybko przepływowym i wydechu = 2 KM silnik po odpaleniu zachowuje się normalnie, dogrzewa się a potem trzyma ok 1000obrotów pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herik74 Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 OK dzięki za podpowiedz a więc trzeba kupić fuelpak Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek HD Posted September 15, 2019 Share Posted September 15, 2019 Witam , a co w przypadku wymiany samych wydechów, na short shot. Czy to również ma wpływ na żywotność silnika? Czy też należy wgrać mapę ? Pytam bo również jestem zielony w temacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dachu Posted April 18, 2020 Author Share Posted April 18, 2020 (edited) W dniu 16.07.2019 o 18:23, dachu napisał: Witam, mój Sporciak 2013 na wtrysku 883 R , w ostatnim czasie znacząco stracił moc , Sporciak jest po stage 1, filtr k&n + wydech pipes + fuelpak LCD. Podczas gwałtownego dodawania gazu zaczyna się czkać i nie ma zamiaru przyspieszać , ostatnio nie był w stanie przekroczyć 100km/h - przy tej wartości zaczął się czkać i nie reagował na ruch manetką, po przybyciu do garażu na jałowym jakby chodził nierówno, przednia rura wywalała spaliny znacznie mocniej niż z tylnego pieca, na jałowym potrafił co dłuższą chwilę z przedniego komina wypluć czarne spaliny... Wali niedopalonym paliwem. komputer wywalił błedy : sonda 1 zbyt bogata mieszanka, zbyt uboga mieszanka, sonda 2 - zbyt bogata mieszanka. Kable wysokiego napięcia nowe, świece nowe. Jeżeli jest ktoś co pomoże do z góry dziękuję. Nie chcę sugerować , ale czy przypadkiem cewka powoli nie pada.... sprawa wyjaśniona, ze*rał się MAP sensor, nie na tyle żeby zapalić kontrolkę check engine, ale na tyle żeby okłamywać ECM. Po wymianie Sporciak lata jak złoto, nie odcina ale strzela w wydech, fuelpak zmieniony na powercommander V , w przyszłym tygodniu mapowanie na hamowni. pozdro Edited April 18, 2020 by dachu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.