Skocz do zawartości

[ROZ] Suzuki GSR 600 kręci do max 7k obr.


KUPER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim GSR'em mianowicie na początku gdy go kupiłem czyli tak z 3 tyg temu zacząłem nim jeździć wszystko było ok do póki nie chciałem sprawdzić ile to pójdzie. Kręcił się tak do 11k i zaczą przebierać nie dało się wiecej wydusić. No to na pierwszy strzał poszła pompka paliwa rozebrałem bak w sitku i na dnie troche pływającej rdzy. Bak wyczyściłem założyłem nową pompkę i zacząłem próby. A więc z nim jest tak jak jest zimny to dokręci do 8k max 9k. Jak się chwile pojezdzi to jest max 7k. I jak odkręcasz manete do spodu to muł zero mocy. Ogólnie jest tak im wiecej obrotów tym manetka musi być mniej odkręcona wtedy coś jedzie. No to zacząłem drążyć dalej  wymieniłem świece zapłonowe nie były złe ale wymieniłem. Robiłem zwore na kości żeby dać go w tryb dewelopera żadnych błędów i ta kreseczka  od położenia EPS jest na środku tak jak ma być. Jest też myk z pinem 53 na sterowniku który ma na zadanie przełączać miedzy mapami tak wyczytałem podłączyłem przycisk na kablu, próbowałem na zwartym i rozwartym to samo sie dzieje. Nie wiem co dalej robić. Coś sam umiem porobić ale gdzieś wiedza się kończy ostateczność to serwis. Liczę na pomoc i że ktoś to przeczyta 😁

Edit: tak sobie myślę teraz że może regulator ciśnienia w pompie paliwa niby nie puszczał jak kompresorem go testowałem . 

 

No i jak sprawdzalem iskre to trzymajac cewkofajke za gumową część to mnie posiepało po palcach co raczej nie powinno może to jest problem, ale iskra na wszystkich świecach jest.

Dzięki z góry !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze iskra jest bez cisnienia nie znaczy ze jest pod cisnieniem. Jesli jest przebicie to trzeba czesc wymienic.

Ogolnie zachowuje sie silnik jakby dostawal mieszanke o wiele za bogata, czy czasem czujnik temperatury za to nie odpowiada ?

Zreszta sprawdzilbym wszystkie zwiazane ze spalaniem mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat znowu świeży już mnie szlag trafia z tym moto, jest lepiej po tej wymianie ale dalej podobnie. Ma muła do 6k, sprawa jest o tyle dziwna że jak go zgaszę i zapalę to do około 5-6 min da się go pokręcić i do 13-14k potem znowu dzieje się to samo już mnie powoli rozkłada na łopatki 😄 Czy grzeje się jakiś czujnik czy o co biega naprawdę powoli wymiękam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymienione, myślę że problemem jest jakis czujnik tylko nw czy wału czy powietrza. Bo mechanicznie raczej nic mu nie dolega, narazie odpiąłem aku na noc zobaczymy 😄

 

Edytowane przez KUPER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar ciśnienia na zaplonie prawidlowy 3 bary. Teraz jak jeszcze bardziej przyjzalem się sprawie to gdy moto jest zimne to kręci tak jak ma kręcić dopiero tak po około 5 km zaczyna tracic ten zakres obrotow. Czy regulator miałby zależność od temperatury ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy przyrzad elektroniczny jest zalezny od temperatury,  najlatwiej by bylo podmienic z takiego samego motocykla i sprawdzic.

Metoda bardziej skomplikowana to multimetr, serwisowka i sprawdzanie poszczegolnych sensorow na rozgrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • _Monter_ zmienił(a) tytuł na Suzuki GSR 600 kręci do max 7k obr.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...