KUPER Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Witam mam problem z moim GSR'em mianowicie na początku gdy go kupiłem czyli tak z 3 tyg temu zacząłem nim jeździć wszystko było ok do póki nie chciałem sprawdzić ile to pójdzie. Kręcił się tak do 11k i zaczą przebierać nie dało się wiecej wydusić. No to na pierwszy strzał poszła pompka paliwa rozebrałem bak w sitku i na dnie troche pływającej rdzy. Bak wyczyściłem założyłem nową pompkę i zacząłem próby. A więc z nim jest tak jak jest zimny to dokręci do 8k max 9k. Jak się chwile pojezdzi to jest max 7k. I jak odkręcasz manete do spodu to muł zero mocy. Ogólnie jest tak im wiecej obrotów tym manetka musi być mniej odkręcona wtedy coś jedzie. No to zacząłem drążyć dalej wymieniłem świece zapłonowe nie były złe ale wymieniłem. Robiłem zwore na kości żeby dać go w tryb dewelopera żadnych błędów i ta kreseczka od położenia EPS jest na środku tak jak ma być. Jest też myk z pinem 53 na sterowniku który ma na zadanie przełączać miedzy mapami tak wyczytałem podłączyłem przycisk na kablu, próbowałem na zwartym i rozwartym to samo sie dzieje. Nie wiem co dalej robić. Coś sam umiem porobić ale gdzieś wiedza się kończy ostateczność to serwis. Liczę na pomoc i że ktoś to przeczyta 😁 Edit: tak sobie myślę teraz że może regulator ciśnienia w pompie paliwa niby nie puszczał jak kompresorem go testowałem . No i jak sprawdzalem iskre to trzymajac cewkofajke za gumową część to mnie posiepało po palcach co raczej nie powinno może to jest problem, ale iskra na wszystkich świecach jest. Dzięki z góry !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 To ze iskra jest bez cisnienia nie znaczy ze jest pod cisnieniem. Jesli jest przebicie to trzeba czesc wymienic. Ogolnie zachowuje sie silnik jakby dostawal mieszanke o wiele za bogata, czy czasem czujnik temperatury za to nie odpowiada ? Zreszta sprawdzilbym wszystkie zwiazane ze spalaniem mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Jeszcze raz rozbiorę podstawe filtra i sprawdze dokładnie z tym przebiciem. Kupię cewke i zobaczę możliwe że przebicie może tak robic ? Bo na wolnych i do 7k obr silnik pracuje równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Udało się rozwiązać problem, mianowicie wymiana cewkofajek tchnęła do niej życie. Dzięki Adam za wypowiedz i pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Na przyszlosc dobry patent to odpalic moto w ciemnym pomieszczeniu i spryskiwaczem psikac na przewody WN.. jak maja przebiciento ladnie widac 1 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Panowie temat znowu świeży już mnie szlag trafia z tym moto, jest lepiej po tej wymianie ale dalej podobnie. Ma muła do 6k, sprawa jest o tyle dziwna że jak go zgaszę i zapalę to do około 5-6 min da się go pokręcić i do 13-14k potem znowu dzieje się to samo już mnie powoli rozkłada na łopatki 😄 Czy grzeje się jakiś czujnik czy o co biega naprawdę powoli wymiękam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Wymień swiece. Bywa, że uszkodzone cewki czy przewody wn zle wplywaja na swiece Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) Świece wymienione, myślę że problemem jest jakis czujnik tylko nw czy wału czy powietrza. Bo mechanicznie raczej nic mu nie dolega, narazie odpiąłem aku na noc zobaczymy 😄 Edytowane 6 Lipca 2019 przez KUPER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Jak dla mnie to dość typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Ale pomiar ciśnienia wszystko powie. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Pomiar ciśnienia na zaplonie prawidlowy 3 bary. Teraz jak jeszcze bardziej przyjzalem się sprawie to gdy moto jest zimne to kręci tak jak ma kręcić dopiero tak po około 5 km zaczyna tracic ten zakres obrotow. Czy regulator miałby zależność od temperatury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Kazdy przyrzad elektroniczny jest zalezny od temperatury, najlatwiej by bylo podmienic z takiego samego motocykla i sprawdzic. Metoda bardziej skomplikowana to multimetr, serwisowka i sprawdzanie poszczegolnych sensorow na rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Chyba tak zrobię serwisowke mam i będę musiał badać tylko czas muszę zorganizować. A nikogo tu z okolic nie znam z GSRem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Istotne jest jak wygląda ciśnienie po dodaniu gazu, szczególnie w zekresie tego odcinania. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUPER Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Nadal nie chce mi się wierzyć w ten zawór tylko dlatego że jest to bardziej zalezne od temp no ale może wykombinuje coś żeby to sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 regulator nie jest urządzeniem elektronicznym, to czysta mechanika... Co dzieje się gdy przestaje się dalej wkręcać? strzela, kopci, dławi się? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.