Jump to content

KUPER

Forumowicze
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About KUPER

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krosno

Recent Profile Visitors

35 profile views
  1. Oddałem sterownik do naprawy zobaczymy co z tego wyjdzie jestem optymistycznie nastawiony ale mniej optymistycznie do ceny naprawy.
  2. Po oględzinach kolejnych zauważyłem że gumka od jednego wtrysku jest podwinięta i pęknięta będę je wymieniał oby to było to !
  3. Czujnik temp wody wymieniony dalej to samo ... Czy luzy zaworowe mogą tak robić że jak się nagrzeje to nie ma luzu i tak robi ? Dziś może jak będę miał siły psychiczne do tego zrobie trojak na zasilanie paliwem i zobacze jak cisnienie sie zachowuje niby nowa pompka ale hu go wie
  4. Ładownie sprawdzałem ale nie na rozgrzanym a lekko schłodzonym po jeździe też sprawdze, dzięki. EDIT Zabrałem się za mierzenie czujników. Czujnik powietrza sprawny przy 20st, 50st,80 stopniach Celsjusza. Tak jak podaje serwisówka tak się zachowuje rezystancja czyli prawidłowo. Czujnik walka rozrzadu też rezystancja ok. Aż doszedlem do czujnika temp plynu chlodzacego który znajduje się w bloku głowicy i przy nim się zatrzymalem poniewaz jak przy 20 °C ma mieć 2.3 do 2.6 kΩ to on ma 1.8 kΩ zamówiłem używke z alledrogo i zobaczymy.
  5. Powyżej 6k dławi go i nie pojedzie. Właśnie zaczynam sobie tłumaczyc serwisówkę i jutro może będę sprawdzał wszystkie czujniki najpierw na zimnym potem na gorącym.
  6. Nadal nie chce mi się wierzyć w ten zawór tylko dlatego że jest to bardziej zalezne od temp no ale może wykombinuje coś żeby to sprawdzic
  7. Chyba tak zrobię serwisowke mam i będę musiał badać tylko czas muszę zorganizować. A nikogo tu z okolic nie znam z GSRem.
  8. Pomiar ciśnienia na zaplonie prawidlowy 3 bary. Teraz jak jeszcze bardziej przyjzalem się sprawie to gdy moto jest zimne to kręci tak jak ma kręcić dopiero tak po około 5 km zaczyna tracic ten zakres obrotow. Czy regulator miałby zależność od temperatury ?
  9. Świece wymienione, myślę że problemem jest jakis czujnik tylko nw czy wału czy powietrza. Bo mechanicznie raczej nic mu nie dolega, narazie odpiąłem aku na noc zobaczymy
  10. Panowie temat znowu świeży już mnie szlag trafia z tym moto, jest lepiej po tej wymianie ale dalej podobnie. Ma muła do 6k, sprawa jest o tyle dziwna że jak go zgaszę i zapalę to do około 5-6 min da się go pokręcić i do 13-14k potem znowu dzieje się to samo już mnie powoli rozkłada na łopatki Czy grzeje się jakiś czujnik czy o co biega naprawdę powoli wymiękam.
  11. Udało się rozwiązać problem, mianowicie wymiana cewkofajek tchnęła do niej życie. Dzięki Adam za wypowiedz i pomoc .
  12. Jeszcze raz rozbiorę podstawe filtra i sprawdze dokładnie z tym przebiciem. Kupię cewke i zobaczę możliwe że przebicie może tak robic ? Bo na wolnych i do 7k obr silnik pracuje równo
  13. Kolego to jest odma u mnie ta gąpeczka rozleciała się cała założyłem inną (wstyd gadać co tam dałem) . U Ciebie wygląda na całą może spróbuj troche tego oleju odsączyć od niej a jak nie to zostaw takie moje zdanie
  14. Witam mam problem z moim GSR'em mianowicie na początku gdy go kupiłem czyli tak z 3 tyg temu zacząłem nim jeździć wszystko było ok do póki nie chciałem sprawdzić ile to pójdzie. Kręcił się tak do 11k i zaczą przebierać nie dało się wiecej wydusić. No to na pierwszy strzał poszła pompka paliwa rozebrałem bak w sitku i na dnie troche pływającej rdzy. Bak wyczyściłem założyłem nową pompkę i zacząłem próby. A więc z nim jest tak jak jest zimny to dokręci do 8k max 9k. Jak się chwile pojezdzi to jest max 7k. I jak odkręcasz manete do spodu to muł zero mocy. Ogólnie jest tak im wiecej obrotów tym manetka musi być mniej odkręcona wtedy coś jedzie. No to zacząłem drążyć dalej wymieniłem świece zapłonowe nie były złe ale wymieniłem. Robiłem zwore na kości żeby dać go w tryb dewelopera żadnych błędów i ta kreseczka od położenia EPS jest na środku tak jak ma być. Jest też myk z pinem 53 na sterowniku który ma na zadanie przełączać miedzy mapami tak wyczytałem podłączyłem przycisk na kablu, próbowałem na zwartym i rozwartym to samo sie dzieje. Nie wiem co dalej robić. Coś sam umiem porobić ale gdzieś wiedza się kończy ostateczność to serwis. Liczę na pomoc i że ktoś to przeczyta Edit: tak sobie myślę teraz że może regulator ciśnienia w pompie paliwa niby nie puszczał jak kompresorem go testowałem . No i jak sprawdzalem iskre to trzymajac cewkofajke za gumową część to mnie posiepało po palcach co raczej nie powinno może to jest problem, ale iskra na wszystkich świecach jest. Dzięki z góry !!
×
×
  • Create New...