stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 25 minut temu, _Monter_ napisał: Zacznij od impulsatora...łatwiej. Przechyl motór to i oleju nie musisz spuszczać. Wczoraj zwaliłem dekiel i organoleptycznie sprawdziłem - jest brak widocznych uszkodzeń mechanicznych na uzwojeniach, magnecie, impulsatorze, generalnie czysto tak ze można lizać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Impulsator dobry i zepsuty nie rożni się wyglądem...albo rozmawiamy poważnie o diagnozowaniu usterki albo robimy kabaret jednak to nie w tym dziale. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Spokojnie, nie ma się co spinać, nie miałem pod ręka multimetru to ciężko było stwierdzić coś więcej niż to ze wyglada ok. Spec. Impulsatora 140-230 Ohm Pomiar 230 Ohm Rezystacja Spec cewek 0.2-0.55Ohm Pomiar cewek niemożliwy ze względu ma mała rezystancje Napięcie cewek Spec pow 70V przy 5k Cewki dają napięcie przekraczające 70V przy 5k obrotów ładowanie z regulatora napięcia 14.8-15.1V Jazda próbna dzisiaj. Miałem możliwość trochę dłużej pomęczyć moto i przy odcięciu zapłonu przy 6k i trzymaniu manety w opór po chwili moto wyrywa i obrotomierz leci do 8K i znów odcina, mama przerwa i znów obrotomierz leci do 9k, generalnie motor chce ale nie może. EDIT: akumulator zmieniony jazda testowa z odciętym regulatorem napięcia (bez ładowania) zrobiona brak zmian Edytowane 19 Czerwca 2019 przez stanio50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Masz za wysokie napięcie ładowania, przejedź się z odpiętym regulatorem napięcia. To napięcie może jeszcze wyżej fikać i stąd zatykanie się silnika bo moduł wariuje. A jak to zrobisz to taką akcję miałem gdy moduł był uwalony....wiem, podstawiałeś ale piszę informacyjnie. Nie spinam się,mam alergię na absurdy w poważnej dyskusji. Luźna gumka . Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Jazda bez ładowania już wczoraj zrobiona, odpięty regulator napięcia, bez zmian. Przestawiony rozrząd ujawniał by się cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Cóż...powodzenia bo co jeszcze można Ci podpowiedzieć...nie zapomnij napisać jak znajdziesz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Rozbiorę jeszcze dzisiaj kranik i przerobię go na otwarty cały czas, z racji tego ze jest wstawiona pompa z rn04 ona trzyma paliwo i pelni role kranika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Kranik nie przyniósł żadnego efektu. Moto na postoju wkręca się ale tez nie zawsze a podczas jazdy problem występuje zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Jeśli jest pompa elektryczna to jak rezalizowany jest przelew w SV? Po prostu powrót czy masz zawór ciśnieniowy na listwie zasilającej? Jeśli masz jakikolwiek zawór utrzymujący ciśnienie to go podstaw. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 A to jest dobre pytanie, z pompy wychodzi tylko wężyk do gaźnika, i wchodzi przewod z kranika, zadnegovprzelewu nie ma, pytanie czy w ori pompie jest? Teraz to dziala w taki sposób ze pompa zasilana po zapłonie, przekraczam kluczyk, pompa sie uruchamia i dobija aż napełni komory plywakowe (wnioskuje ze tyle ile mam sił) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 28 minut temu, jonaszko napisał: Totaknie dziala. Musi być jakiś powrót Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka ORI pompa ma wyprowadzenia IN, OUT, Vaccum bez przelewu, w samych gaznikach są wężyki wypuszczone w dół ale do baku nic a nic nie wraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 A jak na kroplówce jeździłeś to kroplówka pod pompę była podłączona czy grawitacyjnie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Grawitacyjnie, bezpośrednio pod gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 No też nie to. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Pisałeś, że sprawdziłeś jak jeździ bez filtra powietrza, ale nie napisałeś o wyniku tego sprawdzenia. Jeśli dobrze pamiętam, to ta SVka nie pojedzie bez filtra powietrza, więc zacząłbym od wymiany owego filtra na nowy. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.