Jump to content

Jak poprawnie kopać Yamahę YZ250F 2006


Recommended Posts

Możecie się śmiać, trudno. Nie wiem, czy po prostu mam jakąś niepełnosprawność umysłową czy co, ale nie jestem w stanie za bardzo odpalić tej zabawki. Ma tylko rozrusznik nożny no i tam jak się pomęczę to raczej po 10 minutach się uda, ale to jak mam stojak i nie muszę się podpierać, o odpalaniu na siedząco w pełnym stroju nie wspominam. Robię tak: odkręcam kurek od gazu, włączam ssanie, siadam sobie, wciskam ten teges od dekompresji, poruszam kilka razy tak o żeby trochę tam może stare paliwo wyszło czy coś(manetki ani nie ruszam) szukam niby już bez tego dekompresatora TDC, jakiś opór jest, wciskam znowu tamto, przesuwam o dosłownie kilka cm, wracam kopnik i kopię. Próbowałem jak już znajdę TDC nie wciskać tego, próbowałem ze wciśniętym cały czas, próbowałem bez ssania, próbowałem z manetką odkręconą nawet, próbowałem chyba wszystkiego. Oglądałem chyba wszystkie poradniki istniejące na tym świecie na ten temat. Jak się uda odpalić to na pewno nie tak, tylko tak sobie pokopię od jakichś 2/3 do końca szybko kilka razy i po czasie zaskoczy. Paliwo jest olej ostatnio wymieniany wraz z filtrem paliwa, filtr powietrza wymieniony i naolejony. Ciekawe jest to, że znajomy odpala za pierwszym kopem bez żadnej zabawy. Załamany w sumie jestem, bo nie mam nawet jak pojeździć. O co chodzi? Pewnie okaże się, że nie mam krzepy w nogach i tyle, a nie zamierzam chodzić na siłownię tylko po to, żeby motocykl odpalić, bez przesady. Wolę już sprzedać i kupić z np. WR-kę z guziczkiem, że też wcześniej o tym nie pomyślałem eh.Czy jest ktoś, kto może mi jakoś pomóc?

 

Pewnie nie, ale i tak nic lepszego do roboty nie mam do spróbuję szczęścia.

Edited by DGM
Link to comment
Share on other sites

czym jest kurek od gazu?

tam chyba jest cieple ssanie a a nie dekompresator.

Zmieniony olej czy filtr paliwa którego tam nie ma wpływu na odpalanie. Raczej wyregulowany gaźnik i zawory. Ale skoro kolega odpala bez problemu jest niemową że nie umie Ci wyjaśnić ?

 

chyba dałem się złapać w prowokację :/

Link to comment
Share on other sites

czym jest kurek od gazu?

tam chyba jest cieple ssanie a a nie dekompresator.

Zmieniony olej czy filtr paliwa którego tam nie ma wpływu na odpalanie. Raczej wyregulowany gaźnik i zawory. Ale skoro kolega odpala bez problemu jest niemową że nie umie Ci wyjaśnić ?

 

chyba dałem się złapać w prowokację :/

Żartem Kurek od gazu napisałem, chodziło mi o zawór paliwa. Ciepłego ssania nie ma, jest to coś właśnie i nazywa się tak jak pisałem raczej. Kolega ma krzepę w nodze, tyle, no ale widziałem filmik jak laska bez większego trudu odpala EXCF350 ja myślałem że TDC szuka, a to było kopanie. To jak ja bym tego KTMa kopnął, jak kopię tego to chyba bym kopnik odwalił. Strzelam że iglice mogą być zapchane, rozrząd nie wycentrowany dobrze albo luzy zaworowe. No chyba nie ma innej opcji. Nie, nie prowokacja.

A, i chodziło mi o filtr oleju, wiem że go tam nie ma ale jednak zatarty silnik by nie odpalił.

Edited by DGM
Link to comment
Share on other sites

ssanie, 2 razy możesz przekopać lekko, ustawić i zdecydowanym ruchem. TO cała tajemnica. Krzepy nie trzeba tylko techniki. Dużo osob bierze zamach nogą i próbuje uderzyć w kopniak jak najmocniej ale to droga to urwania kopniaka. Zaprzyj śródstopie i pchnij zdecydowanie. Oprzyj się o ścianę kierownicą czy coś będzie Ci łatwiej. Nie próbuj z odkręconą manetką bo kolano wybije Ci zęby. Nie zmienia to faktu że podstawowy serwis by się przydał (szczególnie zawory)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...