Vertigo2807 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Witam serdecznie Pacjent Yamaha YZF R1 2001r rn04 przez zimę zrobiłem mały remont skrzynia,sprzęgło,łańcuch rozrządu,uszczelka pod głowicą glowica akumulator.Po złożeniu nie pali strzela z wydechu paliwo dochodzi iskra jest impulsator ma 270omha oporu z tego co piszą jest dobry.luzy zaworowe książkowe rozrząd ustawiany na znaki.macie pomysł co jest nie tak bo od 2 tygodni siedzę w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Sprawdzałeś kompresję? Jeśli jest iskra i paliwo to zostaje to. Chyba że iskra w złym momencie ale z tego co piszesz to raczej nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo2807 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Kompresja 10 barów na każdym Chyba że jest opcja taka że na rozrzadzie ustawiłem źle Ustawiłem według serwisowki TDC na wale i znaki do obudów wałków a inni piszą że znaki na kołach najbardziej zbliżone do siebie i H na impulsatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 A jak serwisówka mówi? Z reguły literka T odpowiada za rozrząd a kreski na zębatkach mają być poziomo równo z powierzchnią głowicy po zdjęciu pokrywy. Ale to jest do zweryfikowania w serwisówce bo procedura może być inna.10 bar trochę mało ale powinno wystarczyć do odpalenia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo2807 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Serwisowka mówi że litera T na łączeniu bloków a tzw.punch markty czyli punkty na walkach do kreski z pokrywką trzymającą wałek ale jak tak ustawie owszem nie ma kolizji ale wali w wydech a gdyby ustawić tak że punkty na kołach będą do siebie najbardziej zbierzne do studni rozrządu a literka T na impulsatorze to znowu wydaje mi się że najbardziej realne będzie to żeby wybuch występował w cylindrze tyle że nie sprawdzałem czy będzie kolizja Przy 4t mieli po 6 barów i jeździło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo2807 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Rozrząd jest na 100% dobrze.dalej strzela w 3 gaznik i wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo2807 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Jakieś pomysły co jest nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Masz serwisówkę i w każdej jest opisany ciąg diagnostyczny aby ustalić powód. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie jest zamieniona kolejnosc zaplonow? Pachnie mi tu zle podlaczonymi fajkocewkami. Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez modjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo2807 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Tak jak na obudowie 1 4 jedna cewka i 2 3 druga Tak jak na obudowie 1 4 jedna cewka i 2 3 druga Kabli do cewek nie ruszyłem tylko odpiete były na kostce a jej się nie da inaczej podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.