Skocz do zawartości

Zbiornik paliwa Kawasaki Gpz 500


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W moim kawasaki gpz 500 po zatankowaniu zbiornika, mniej więcej ponad połowę, wycieka paliwo przez wężyk odpowietrzający . Chodzi o ten wężyk, który wychodzi pod siedzenie kierowcy, z tyłu zbiornika. Wczoraj zatankowałem do pełna, podjechałem pod blok, a dzisiaj zauważyłem kałuże pod motocyklem. Zdjąłem siedzenie i zauważyłem, że właśnie tym wężykiem od odpowietrzania leje się paliwo prawie ciurkiem. Zacząłem spuszczać paliwo wężykiem przez wlew i gdy spadło poniżej pewnego poziomu, z wężyka odpowietrzającego przestało lecieć. Gdy z powrotem dolałem- znowu zaczęło kapać. Wniosek- nie mogę tankować powyżej gdzieś tak mniej więcej połowy baku. I teraz pytanie: da się coś z tym zrobić, czy zbiornik na śmietnik? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka wewnątrz baku jest przegnita. Cięzko będzie coś z tym zrobić bez otwierania baku. Podejrzewam że używka będzie tańsza.

Jeśli nawet nie sam zbiornik przegniły.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie spawania nie ogarniam. Tak tylko po prostu sie zastanawiam. Bo ta rurka idzie do gory, do wlewu, tak? Jezeli wcisnal bym tam rurke miedziana i poprowadzil ja, ta przezarta rurka do samej gory, a na wylocie na dole, przerwe miedzy przegnila rurka, a ta nowa wcisnieta po prostu zacynowal, to moze by bylo dobrze? Nie wiem, tak kombinuje po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum kawasaki ktoś też miał taki problem, tylko chyba nie w gpz i napisał, że wymienił tą rurke w środku, właśnie na miedzianą, zacynował i jest wszystko ok. Znalazłem w internecie takie rurki, nazywają się miedziane kapilarne. Zamówiłem o średnicy wew. 3mm. Powinna wejść. Jak przyjdzie mi przesyłka, to bedę kombinował i napiszę, co z tego wyszło. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Odezwę się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Bak już jest po zabiegu, rurka wymieniona na nową i wszystko polutowane cyną. Miejsce cynowania u dołu zbiornika zalałem jeszcze klejem dwuskładnikowym CX-80 Autoweld. Przejechałem już nim w trybie miejskim ( garby, doły i studzienki) 40km i na razie wszystko w porządku. Wszystko trzyma, nic nie cieknie. Można wnioskować, że operacja się udała. Jak NA RAZIE. ;) Pojeżdżę dłużej i zdam relacje. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...