Marek1919 Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Witajcie mam problem z moim motocyklem tj. Honda cbf 600. Po odpaleniu 5 min jest cicho. Po tym czasie zaczyna coś stukać w częstotliwości jedno uderzenie na 10-30sek czas między nimi jest różny, dość głośny metaliczny. Nie daje nic wcisniecie sprzęgła wrzucenie biegu itp. Dźwięk dochodzi jakby z skrzyni. Rozebralem całe sprzęgło i wszystko ok żadnych nadmiernych luzów. Od strony rozrusznika też wszystko ok. Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 No pewno ?Sprawdz luz poosiowy kosza sprzeglowego jezeli ma zamontowany amortyzator ( sprezyny na obwodzie kosza ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1919 Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Chodzi ci o te 4 sprężyny z przodu dokrecane śrubami M6? Sprawdzałem i nic... żadnych luzów jedyny luz jaki znalazłem to luz między kołem zębatym na koszu a samym koszem tzn gdy złapie jedną ręką koło zębate a drugą kosz i trzymając koło staram się obrócić koszem to przeskakuje o ok 3mm. Jest to luz na sprężynach w kole zębatym. Lecz w tym przypadku bardzo ciasno to chodzi i ciężko tym obrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Jedno co ci moge poradzic to uciac kawalek kija od szczotki i przykladajac go do ucha i roznych miejsc silnika starac sie blizej zlokalizowac dzwiek.Mozesz rowniez wrzucic film z pracy silnika z linkiem tutaj, moze ktos cos rozpozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Chodzi ci o te 4 sprężyny z przodu dokrecane śrubami M6? Sprawdzałem i nic... żadnych luzów jedyny luz jaki znalazłem to luz między kołem zębatym na koszu a samym koszem tzn gdy złapie jedną ręką koło zębate a drugą kosz i trzymając koło staram się obrócić koszem to przeskakuje o ok 3mm. Jest to luz na sprężynach w kole zębatym. Lecz w tym przypadku bardzo ciasno to chodzi i ciężko tym obrócić Ręką może i ciężko obrócić ale siła detonacji w cylindrach jest dużo większa. Tak że tam bym szukał przyczyny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.