kazie Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Witajcie! W tamtym roku sprzedałem po 6 wspólnych latach swoją Hondę CBF 600S - wersja jeszcze na gaźnikach.Głównym powodem był wyjazd za granicę i teraz na wiosnę chcę kupić kolejny na miejscu (Francja).Przed 2016 rokiem obowiązywał limit mocy do 106KM, więc motocykle o większej mocy odpadają - nie chcę fabrycznie dławionych. Z tego co musi mieć motocykl to na pewno ABS, wydajniejsze hamulce niż w CBF i nie być od niej słabszy.Sentyment do marki? Tak, 1. Honda, 2. Suzuki - potem reszta :) - Jakie masz doświadczenie?Różne 50ccm - 8 latHonda VT 125 Shadow - 2 sezony około 3000kmHonda CBF 600S - 6 sezonów około 10000km - Wiek, waga, wzrost?28, 100, 190 - Do jakich celów chcesz używać motocykla?30% dojazdy do pracy, 70% turystyka (jednodniowa) z plecaczkiem (50kg/160cm) - Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?Co najmniej 5000, bo jest gdzie :dry: - Ile gotówki masz na sam motocykl?Do €4000 (~16000zł) - Jakie motocykle Ci się podobają?Sportowo-turystyczne - Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?1. Suzuki GSR 7502. Honda CB 600F Hornet3. Honda VFR 800 - ale odpada ze względu na spalanie i moc ponad limit Chciałbym zasięgnąć Waszych opinii, rad i propozycji :)Pozdrawiam! Edytowane 13 Lutego 2019 przez kazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Nie rozumiem za bardzo tego limitu mocy. Jeśli kupisz moto tam, to i tak będzie kastrowane. Tak mi się wydaje. Hornet to bardzo fajny sprzęt i jeśli upierasz się przy hondzie to będzie fajna zmiana po osiołku jakim jest CBF. Jednak do turystyki naked nadaje się średnio, więc może warto zerknąć na coś z owiewkami, czyli np. jego bliźniaka CBR600F. Pozdr.F. Edytowane 13 Lutego 2019 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazie Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Z limitem wygląda to tak: jeśli kupię tutaj motocykl o mocy fabrycznej do 106KM (Np. Hornet 102KM), to nie ma problemu, niczym się nie różni od dostępnych na naszym rynku :)ale, jeśli chciałbym kupić załóżmy Yamahę FZ1 na tutejszym rynku, to nie będzie ona miała 150KM, tylko te 106KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 O.k. - tak myślałem, że chcesz tutaj kupić. Dokładnie tak jest. Pytanie czy nie lepiej kupić moto tam? Wtedy nie przejmować się kagańcem, VFR do turystyki to fajny pomysł, poza tym masz cały szereg ciekawych sport turystyków, czy turystyków, np. Triumph Sprint 1050ST, Honda Deauville, BMW F800ST a poza tym masę turystycznych enduro. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Bandit 1200 polecam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Też myślę, że duży Bandyta spełniałby prawie wszystkiego wymagania. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazie Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dziękuję za porady :)@filipr - chcę kupić motocykl we Francji, dużo prościej logistycznie. Powiem, że kompletnie zapomniałem o Bandicie... Widzę, że 1250 dostanę w tych pieniądzach, tylko trzeba poszukać, bo mało ich na lokalnym rynku.Póki co, chyba mój faworyt :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 No ale skoro chcesz kupić we Francji, to takie moto ma już kaganiec, więc nie musisz się chyba przejmować mocą pierwotną? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazie Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dokładnie, chodzi mi jedynie o to, że nie wiem co zrobię dalej z motocyklem. Jak będę chciał go za jakiś czas ściągnąć do Polski, to okaże się niesprzedawalny.Poza tym, nie wiem jak głębokie są ograniczenia - jednym zdaniem, nie chce stwarzać sobie problemów, a przesiadka z 78KM na ~100 będzie zauważalna i wystarczająca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Spokojnie. Takie kagańce w Polsce się ściąga bez problemu, więc tym się nie przejmuj. Pamiętam jak kumpel przez cały sezon jeździił na Gixxie 750 po torze i tak się dziwił, że go 600 na prostej objeżdżają. Oczywiście okazało się, że moto z Francji i zdławione do tych 106 KM czy ile tam jest. Bez problemu został odblokowany do właściwych 150KM. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazie Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 (edytowane) Kupiłem Hondę CB 600FA z 2013 roku :)Dzięki! Edytowane 27 Marca 2019 przez kazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.