meloneidas192 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Cześć mam problem z moim Monsterem 696 z 2014 ABS.Problem pojawił się po uderzeniu (do wymiany widelec, felga i głowica dolna). Podjąłem się remontu sam.Wymieniłem głowicę, ale zanim będę kompletował pozostałe części po zmianie oleju i filtra odpaliłem moto. Pali za pierwszym "strzałem" problem w tym że wchodzi na max obroty, tak jakby cały czas był zalewany paliwem. Dopuszczam dwa wyjścia: *wtryski *lub sterownik zapłonu silnika, który nie zamyka mi wtrysków. Macie pomysł jak podejść do tematu? Co mogę dalej sprawdzać, ew. kontakt do kogoś mogę wymontować sterownik i przesłać do analizy. Pozdrawiam i liczę na wnikliwą dyskusję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Jeśli przepustnice są zamknięte, to nie ma możliwości żeby silnik wchodził na max obroty. Wniosek wyciągnij sam. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) A fajka (lub cewkofajka- bo nie pamiętam co tam jest) nie dostała, może świeca, wzrokowo może jest dobra, a w środku pęknięty izolator- może jest uszkodzona w taki sposób, że nie widać...i nie daje iskry jak trzeba, inna rzecz to czujnik obrotów wału korbowego...Najlepiej postawić pod komp diagnostyczny i sprawdzić, czy są jakieś błędy... Edytowane 12 Lutego 2019 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.