Dezyr Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Swoją przygodę z motocyklami zaczynałem od pojemności 125ccm, później było er6f. Na przyszły sezon będę chciał coś większej mocy i zastanawiam się co wybrać. Z jednej strony zawsze chciałem mieć sporta typu r6 albo r1 - takie marzenie z dzieciństwa. Natomiast z drugiej strony wiem, że sporty są niewygodne i też nie jestem pewien swoich umiejętności. Np. w moim egzemplarzu er6 jest ABS a z tego co wiem w większości sportów tego nie ma a kilka razy mi się przydał. Typy motocykli bardziej wygodnych to: Honda VFR800 vtecCBR600f PC41 Oba modele można nabyć w wersji z ABS, tylko czy ich moc będzie odczuwalna w porównaniu z dotychczasowym motocyklem? Teraz coś o moich preferencjach: Przez miasto głównie tylko przejeżdżam, nie lubię jazdy po mieście i nie szukam do tego sprzętu. 90% jazd to będą jazdy w krótkie trasy poza miasto tak do 200km, natomiast 10% przebiegu zarezerwowałbym dla wycieczek głównie z plecaczkiem, 300-500km. Lubie jeździć dość agresywnie. Czy ktoś miał taki dylemat jak ja - iść w sport czy sportowe turystyki? Jeśli tak to jestem ciekaw decyzji i doświadczeń.Z jednej strony serce chce spełnić marzenie o sportowym moto z dzieciństwa a z drugiej podoba mi się pozycja wyprostowana, którą mam teraz w er6f, czasami będę chciał zabrać plecaczek na wycieczkę i pewnie taki ponad 100konny turystyk też może mieć pazur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) fazer 1000 . tylko nie wiem czy występuje z ABSemmoc niejednego sporta , pozycja turystykaw prowadzeniu bardzo fajny Edytowane 3 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezyr Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Kiler: dobry trop, podoba mi się fazer z owiewkami czyli wersja GT - wcześniej nawet nie wiedziałem o jej istnieniu. Cenowo też pasuje. Pytanko tylko czy po przesiadce z er6 nie będzie większych problemów z ogarnięciem takiej mocy? Kiedyś 150 kucy na 2-kółkach budziło u mnie przerażenie, teraz już się nie boję, ale może to źle? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrasek Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Wszystko zależy od budżetu :) kawasaki Z1000SX , GSX-S1000f , CBR1100xx. Edytowane 4 Listopada 2018 przez Madrasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezyr Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Madrasek Bardzo ciekawe propozycję, widzę, że nic nie wiem o litrowych motocyklach :) Czy CBR1000RR jest w miarę wygodna? Czy to jest "najwygodniejszy" sport?Ta kawa też ciekawa a GSX-S1000f podoba mi się z wyglądu, ale przekracza już budżet. Chciałbym coś do 20tyś. W planach mam sprzedać 3 swoje sprzęty, dołożyć parę złotych i za 30tyś kupić coś do latania po drodze i drugi sprzęt do lasu ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrasek Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Nie CBR1000rr bo to ścig , tylko CBR1100xx idealny do turystyki i szybki , polecam Z1000SX bo super sprzęt poczytaj na forum http://www.z1000.fora.pl/ , sam teraz się przesiadłem z nakedów ( ponad 100 tys.km zrobiłem ) na moto sportowo -turystyczne i wybór padł na VFR1200F ,ale dla ciebie to może być za duża różnica i w mocy i w masie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) czy akurat ty ogarniesz to tego ja nie wiem :biggrin:mogę Ci tylko powiedzieć że oddaje moc bardzo fajnie , w prowadzeniu jest bardzo neutralny . Z wyglądu też nie ma się czego wstydzićzawias jak na ulice daje radęhamulce bardzo fajnepozycja wygodnaGeneralnie wg mnie bardzo dobry sprzęt do szybkiej turystyki . I nie wygląda źle nawet z kuframi :biggrin:nie wiem czy uda się kupić kawe Z1000SX czy GSX-S1000f za 20 tysHonda XX też bardzo fajna ale to konstrukcyjnie starszy model ale też bardzo fajny .http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113441,17244316,Uzywana_Honda_CBR_1100XX_Super_Blackbird_CBS___opinia.html Edytowane 4 Listopada 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Do takiej jazdy jak opisujesz zdecydowanie lepszy będzie sport turystyk niż sport. Inny przebieg momentu powoduje, że motocykl lepiej się zbiera z dołu i nie trzeba go tak wysoko kręcić. Ponadto jeśli myślisz o jakiejś turystyce (nawet sporadycznej), to sportowy turystyk ma możliwość podczepienia kufrów. W porównaniu do er6 odczujesz różnicę na wszystkim co ma około 100 KM na pewno. CBR600F, CBR1100XX wyźej wspomniana, Triumph Sprint ST1050, VFR800, albo też wspomniany Z1000SX - to wszystko sprzęty, które powinny spokojnie spełnić Twoje oczekiwania. Jest jeszcze więcej opcji o podobnym charakterze, więc popatrz co Ci się podoba. Pozdr,F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.