Skocz do zawartości

Madrasek

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Głogów

Osobiste

  • Motocykl
    VFR1200F
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Madrasek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ER6N na pierwsze moto to bardzo dobry pomysł :) polecam , ale ten komis to raczej odpuść .
  2. Nie CBR1000rr bo to ścig , tylko CBR1100xx idealny do turystyki i szybki , polecam Z1000SX bo super sprzęt poczytaj na forum http://www.z1000.fora.pl/ , sam teraz się przesiadłem z nakedów ( ponad 100 tys.km zrobiłem ) na moto sportowo -turystyczne i wybór padł na VFR1200F ,ale dla ciebie to może być za duża różnica i w mocy i w masie :)
  3. Wszystko zależy od budżetu :) kawasaki Z1000SX , GSX-S1000f , CBR1100xx.
  4. Skrzynia manualna , a DTC to normalna skrzynia tylko dwusprzęgłowa :)
  5. Ojj widzę że dyskusja poszła :) , Kupiłem vfr1200f :) i jestem zadowolony w porównaniu z nakedem to nie czuć prędkości , moc robi swoje moment i 200+ :) tylko przyzwyczajenie do pozycji z nakeda zostało to muszę zmienić półkę i kierę :)
  6. No to w piątek jadę na oględziny VFR-1200 , zobaczymy co i jak :)
  7. Z1000sx 2017 r ( nowy model ) jest super ale niestety poza granicami finansowymi ;) planuję wydać tak + - 30 k , w tej kwocie to Z-eta mogę 2015 r .Pogoda ma się poprawić to przetestuję VFR :)
  8. Fakt muszę się przejechać jednym i drugim ( Zetem jeździłem - nakedem ) , co do kanapy w VFR to wiem bo kumpel właśnie wysyła na przeróbkę po 3 -dniowym tripie po Słowacji . FJR-a to już taki 100% kanapowiec chyba jeszcze za mało osiwiałem na FJR ;) . K1300S jest super tylko się boję awarii ( w k1200 bodajże były felerne kosze sprzęgłowe ) i sporych kosztów naprawy - k1300S ma jakieś wady fabryczne - Honda pancerna ( swoją zrobiłem 75tys.km i jedynie cewka w alternatorze się zjarała ) .
  9. No właśnie ciężki wybór , z jednej strony lepiej żeby miał wał - bo robię sporo kilometrów ( ok 15 tys.) w sezonie , więc średnio co 2 lata wymiana napędu , ni nie trzeba w trasie smarować :) ale z drugiej strony ta waga , a że za wysoki to nie jestem ( 175cm) to manewry parkingowe mogą być trudniejsze , Z1000SX i GSX_S1000f wagowo jak CB1000r , no i po górskich winklach pewnie lepiej się lata niż VFR i K1300s , za Kawą przemawiają seryjne kufry w Suzuki nie ma :( , no i z tego co czytałem w suzuki dali kilka KM gratis :) .
  10. Siema , ja zacząłem przygodę od 4 kółek Suzuki LTZ400 - Suzuki LTR450 - 2x Honda TRX450r - Honda TRX700xx no i przyszedł czas na asfalt kawasaki Z750 - Honda CB1000r ( 6 sezonów ) no i na nowy sezon będzie prawdopodobnie Honda VFR1200 :)
  11. Tak jak w temacie :) na nowy sezon planuję przesiadkę z poczciwej CB1000r ( 6 seznów razem ) , z racji tego że latam coraz dalej to wybór padł na motocykl sportowo turystyczny , poczytałem w necie sporo ale może ktoś miał doświadczenia z upalania obu modeli i może się podzielić wiedzą .Zastanawiam się jak jest z wagą bo w porównaniu do CB jest duża różnica i czy nie póść jeszcze inną drogą i np. Z1000SX - GSX-S1000f ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...