Nitomen Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Witam W sumie od momentu kupna golfa 4 z silnikiem 1.6 16V AZD , walczę z tymi błędem i okresowym falowaniem obrotow.. Zapala sie czek , silnik pracuje normalnie , czasami faluja obroty . Bylem na czyszczeniu przepustnicy , nic nie dalo. Elektryk wspominał , ze sonda lamda to jakiś zamiennik i może nie działać prawidlowo , zostanie w tygodniu zmieniona na nową Denso i wyczyszczony czujnik przeplywu powietrza w kolektorze dolotowym tzw MAS sensor. Ale jeśli dalej będzie to samo, to w czym szukac problemu ? Kończą mi się pomysły. Niby prosty silnik , ale potrafi dać zagadkę. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Października 2018 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Na dzień dobry właśnie sonda lambada. Adaptacja przepustnicy zrobiona? Zasadniczo po każdym odłączeniu aku powinna być przeprowadzona.Jeśli po tym nadal będzie falować to podczas pracy na wolnych odłącz przepływkę, powinno to poważnie zaburzyć pracę silnika. Jak nie zaburzy to czyszczenie niespecjalnie pomoże. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) Adaptacja byla robiona po czyszczeniu, maf sensor będzie ciężko odłączyć na pracującym silniku, jest schowany z tylu silnika ,ale jeśli to zrobię i duzo się nie zmieni , to maf sensor do wymiany. ? czy nieszczelnosci powietrza na dolocie ?Czytałem że można próbować odłączyć egr, pytanie co wtedy sie dzieje.? Zostaje zamknięty i komp podstawia jakieś domyślne wartości.? Z tym ze walniety egr, pokazywal by sie w diagnostyce błędów. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Października 2018 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Tak, EGR bym na razie pominął bo by się pojawił w dtc. Lewe powietrze jak wiesz też spowoduje falowanie. Jak nie masz typowej przepływki na dolocie to nie odłączaj nic. Zapomniałem, że podstawą to dokładnie sprawdzić wszystkie wężyki od podciśnień. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Tam nie ma typowej przepływki, a nieduży czujnik powietrza w kolektorze ssacym. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Dalej walcze z tym błędem. Zrobiłem wykres pracy 1 sondy lambda i korekty paliwa Sonda na wolnych obrotach wykres prawie plaski ok 1.1V , po podgazowaniu ok 0.7V i wraca na 1V Korekty paliwa długotrwałej ok -60 po podgazowaniu ok -20 Jakieś pomysły ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Napięcie na sondzie powinno cały czas pływać miedzy minimum a maximum. Jak masz jednowoltową to np. 0.2-0.9 V Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Tak , wiem ,. tak jak i korekty paliwa powinny byc ok 0 ..ogladalem filmik na YT , kanał garazowe hobby , gosc mial bardzo ładne wykresy z sondy i korekcje paliwa , po zdjeciu korka oleju , to samo co u mnie , leci wszystko, lambda na 1 V, korekcje na minus , do momentu zakręcenia korka wlewu oleju , mówił ze dostarczyl tym silnikowi duzo lewego powietrza. Ale za cholere ,tam nic nie widac aby gdzies zasysalo bokiem , no nic , zamowilem uzywana lambde i przeplywke maf sensor , zobaczymy czy cos sie zmieni. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 gosc mial bardzo ładne wykresy z sondy i korekcje paliwa , po zdjeciu korka oleju , to samo co u mnie , leci wszystko, lambda na 1 V, korekcje na minus , do momentu zakręcenia korka wlewu oleju , mówił ze dostarczyl tym silnikowi duzo lewego powietrza.kurcze ja tam nie wiem jak by to powietrze z wlewu oleju miało się dostawać do cylindrów ale ...... są na świecie rzeczy o których się nie śniło fizjologommoże w takim razie uszczelka pod korkiem wlewu oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Zastanawia mnie jeszcze fakt , ze czujnik MAFw kolektorze ssacym. , nic nie pokazuje (jeszcze go nie wymienialem). Ale komp błędu owego czujnika nie zgłasza. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Listopada 2018 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Na lewe powietrze wróciłbym do egr. Może jest już zasyfiony i nie zamyka się do końca. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Egr sprawny i wyczyszczony Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Egr sprawny i wyczyszczony Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu TapatalkaI co wymieniłes ta sonde lambda? Problem znikł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) A wiec. , maf I Lambda wymienione , bez zmian Ale od poczatku zle diagnozowalem, tu nie na problemu z powietrzem a z paliwem. Korekty paliwa sa mocno ujemne, bo lamda wykrywa zly skład spalin z powodu za duzej ilości paliwa i skraca czas wtrysku ( tzn mieszanka za uboga w powietrze ). Dzisiaj dla próby ściąglem wezyk podcisnienia regulatora ciśnienia paliwa, korekty z minus 50 poszly na plus 20 (powinno byc kolo 0). Teraz co dalej ? Wymienić regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej ? Roboty na 5 minut, uzywany kosztuje 30 zl ,. Ale czy możliwe , aby ciśnienie w kolektorze bylo za duze. ? dlatego zawor otwarty jest więcej niz powinien ?.tym zaworem steruje tylko podcisnienie z kolektora przez maly wezyk. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Możliwe że zawór walnięty ale w takim wypadku najpierw zmierz czy ciśnienie paliwa na listwie prawidłowe bo może pompa paliwa się kończy albo przytkany system doprowadzenia paliwa. Masz filtr między zbiornikiem a listwą? TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.