Ferbux Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Witam tak jak w tytule.Dopiero odebralem swoją RM 85 i dosłownie 5 min jazdy i cos złapało za koło i juz motocykl nie odpalal. Podczas naprawy zostało wymienione wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 To wracaj do warsztatu ktory ci to robil i niech ci zwroca jezdzacy motocykl.Albio naprawia ten tak zeby jezdzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Dlatego , ja po remoncie 2-suwów, zawsze ostrzegam, żeby nie pałować, mieszankę paliwa z olejem stosować nieco więcej oleju ( tylko full syntetyk), a gaźnik na okres docierania powinien pracować na bogatszej mieszance powietrznopaliwowej.... A kto zaręczy, że autor prawidłowo stosował się do takich zaleceń ? A i tak może być kwestią przypadku/lub zaniedbania właściciela- jeśli przez zapchanie, przez jakieś paprochy, silnik zacznie pracować na zubożonej mocno mieszaninie- znam przypadek, że silnik popracował 30 s. ( sekund) zanim dobiegłem by zgasić, było po ptakach... ( to była piła spalinowa akurat), a po dzwięku poznałem....dobrze, że to nie ja robiłem remoncik, a właściciel owej piły.... Ostatnio przeprowadzałem renowację RMX 50, na komplecie z firmy Airsal, i na kartce szczegółowo jest podane, jak należy postępować...i jest ostrzeżenie, że producent nie ponosi odpowiedzialności, za zestaw, jeśli motocykl będzie używany w sposób wyczynowy.... (!) to tak apropo..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferbux Opublikowano 30 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Motor wrócił do serwisuTeraz kupuje nowy cylinder a nie tak jak wcześniej był regenerowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Nawet zregenerowany cylinder posłuży przez długi okres czasu, a w zasadzie cały układ korbowo-tłokowy. W zregenerowany cylinder dalej jest oryginalny, tylko że jest poddany szlifowaniu i honowaniu. A zatrzeć to możesz i nowy cylinder, jak nie umiesz tego robić.Zresztą docierać to trzeba umieć, są różne szkoły. Generalnie zaleca się jazdę bardzo spokojną, ale nie raz słyszę, że czasem trzeba dać w palnik, nawet na dotarciu. Bo wiesz, że silnik nie ma tylko niskich obrotów. Co więcej, silniki docierane dynamiczniej i z głową, są bardziej żwawsze niż te, które się muli na dotarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Zatarty. Pewnie za ubogo, jak tego nie ruszysz to będzie to samo na nowym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Tylko nie napisał, jak go zatarł. Może za uboga mieszanka, może hamował silnikiem z góry...Suzuki RM ma dozownik? Czy olej leje się do benzyny? Bo w podpisie autora pisze, że taki motocykl posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferbux Opublikowano 30 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Mieszanka robiona przez serwisanta.Naprawia on motocykle i quady najlepszym zawodnikom w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.