Skocz do zawartości

Derbi Senda R 50 Problem z napięciem !!!


Raperro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich
Mam taki problem: skacze napięcie, na mierniku pokazuje różnie do 14v max i skacze8v,5v raz 2v i tak do 14v.
Nie wiem jaki to może być powód, regulator zmieniony na nowy chodź na nowym jak i na starym pokazuje tak samo, całą instalację rozplątałem by sprawdzić jakieś przetarcia, uszkodzone wymieniłem a problem taki sam. Co może być przyczyną tego. Z góry dziękuję za jakąś podpowiedź ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz miernik bo jak marketową cyfrówke to i tak dobrze że coś pokazuje.

Napięcia najlepiej zbadać jakimś starym analogiem typu Lavo 3.

Alternator generuje "fale" prostowane na plus przez regler, ale nadal są to jakieś fale ,

a miernik cyfrowy zmierzy napięcie na stoku tej fali w zależności od tego gdzie ją trafi.

Aku to buforuje. Jak będziesz mierzył przed reglerem to cuda zobaczysz.

 

http://www.auto-wiedza.pl/alternatory-pradnice-pradu-przemiennego-cz-2/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiciu, trochę przesadziłeś z tymi przebiegami napięcia. On po prostu mierzył na zakresie stałego zmienne.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do akumulatora przyłożyłem miernik, mam jeszcze drugie moto yamahe xt 125 i u niej mierzyłem i tam się nie dzieją takie skoki nawet z derbi aku do Yamahy przełożyłem żeby wykluczyć zużyte aku i chyba miernik jest w porządku. Jest jeszcze coś takiego ze podczas jazdy dzieje się coś takiego jak reset licznika kontrolki się zapalają potem gasną i co jakiś czas znowu.

Edytowane przez Raperro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, powód był z nie wiem jak to nazwać to nie wielki kwadracik, przekaźnik,opornik on był powodem falowania napięcia jak tym się ruszyło to kontrolki się za palały dla tego podczas jazdy się resetował licznik, po wymianie problem ustąpił to było coś związane z ładowaniem.Dzieki Panowie za pomoc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalona dioda w mostku Gretza?

O jakim Ty mostku Gretza w Derbi 50 piszesz? Bo jedyny będzie zalany żywicą w regulatorze...jeśli nie będzie prostowania połowkowego w takim reglerze bo łatwiej.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...