mimirek Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Witam serdecznie!Od paru dni mam problem ze swoją r6-tką:Motor nie zawsze odpala mimo tego, że wszystkie kontrolki się palą, motor jest zatankowany, a akumulator naładowany. Rozrusznik w ogóle się nie kręci i nic nie słychać, po prostu wciskam start i nic (to nie stopka, bo próbuję go odpalić na luzie). Po jakimś czasie zaskakuje i można jechać. Większy problem pojawia się kiedy podczas jazdy nagle motor gaśnie, co prawda za chwilę znowu da się go odpalić, ale jest to dość irytujące i czasami niebezpieczne. Nie ukrywam, że na motorach się kompletnie nie znam, to mój pierwszy motor którego mam od miesiąca. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!PozdroMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Musisz rozebrać ten czerwony guzik na kierownicy po prawej stronie, bo tam zapewne kabelki nie stykają. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) W pierwszej kolejności sprawdź napięcie na przekaźniku rozrusznika – podłącz miernik do przewodu zasilającego przekaźnik rozrusznika(+) a masę (-) ; masa to biegun ujemny akumulatora. Masą jest rama oraz silnik pojazdu.W motocyklu wszystkie odbiorniki prądu połączone są równolegle - napięcie 12V. Po złączeniu przewodem dwóch wystających śrubek na przekaźniku - rozrusznik powinien kręcić. Sprawdź też napięcie ładowania - na uruchomionym silniku na klemach akumulatora powinno być napięcie powyżej 14V.Możesz też sprawdzić napięcie na akumulatorze obciążonym - jeżeli podczas kręcenia rozrusznikiem napięcie spadnie poniżej 10V to akumulator jest do wymiany.Na twoim miejscu sprawdziłbym również rezystancje kabli zapłonowych – kable łączące cewkę zapłonową ze świecą. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Oprócz czujnika przy stopce masz jeszcze czujnik przy klamce sprzęgła. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) W książce serwisowej jest takie zdjęcie:https://imgur.com/a/YM5mwnB Przełączniki 9 i 11 odpowiadają za stopkę i bieg neutralny. Jeżeli motocykl jest na biegu i stopka opadnie to silnik gaśnie - ECU nie dostaje prądu.Przełączniki zapłonu - zdjęcie:8 - sprzęgło,9 - stopka,10 - bieg neutralny. https://imgur.com/a/5q3mCzM Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Zmostkuj albo rozłącz czujnik kosy (w zależności od tego jaki ma stan przy złożonej kosie) i się przejedź. Już kilka takich tematów jest na forum. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.