waldemar piaggio medley 12 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich ponownie. Mam problem z moim Piaggio Medley 125 na wtrysku z przebiegiem 1500 tys km a mianowicie:- od jakiegoś czasu wyczuwam za wysokie obroty na postaju- nie kiedy po odpaleniu falują obroty (ale to bardzo rzadko)- po odpaleniu po pewnym czasie silnik sam wchodzi na wysokie obroty.Od kąd to się zaczeło przestał działać system Start/Stop pewnie przez to że obroty są za wysokie na postoju to noe wyłancza silnika. Z góry serdeczne dzięki za odpowiedź. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez waldemar piaggio medley 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Stawiam na coś z lambdą. Pod kompa da się to podpiąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemar piaggio medley 12 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) zauważyłem jedną rzecz, że jak falują obroty to jak wypnę wtyczkę od czujnika temperatury to obroty nie falują ..... może coś z czujnikiem i dlatego nie działa system Start/Stop bo do jego funkcjonowania silnik nie może być zimny a może on źle odczytuje temperaturę .... ?? Ponad to jak wypnę wtyczkę to jak ustawiam aktywny przełącznik Start/Stop to nawet nie wchodzi motor w ten tryb tzn. nie zaświeca się kontrolka informująca o załączonym trybie Start/Stop Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez waldemar piaggio medley 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Za nierówną pracą na biegu jałowym może odpowiadać czujnik temperatury płynu chłodzącego(coolant temperature sensor) oraz czujnik temperatury zasysanego powietrza (intake air temperature sensor). W sprawnych czujnikach rezystancja pomiędzy odpowiednimi pinami podanych czujników (w określonej temperaturze) musi zawierać się w ściśle określonym przedziale – termistory TNC. Prawidłowa rezystancja na pinach czujnika zasysanego powietrza może być następująca:3,81 +-200 K(oma) – w temperaturze 10°C,2,5 +-200 K(oma) – w temperaturze 20°C,1,68 +-200 K(oma) – w temperaturze 30°C. Jeżeli rezystancja na pinach jest prawidłowa to należy również sprawdzić rezystancje na odpowiednich pinach ECU. Obrazowo na schemacie wygląda to tak:https://imgur.com/a/nDC7Nwd 1 - ecu,2 - czujnik położenia przepustnicy,3 - czujnik temperatury powietrza,4 - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Należy sprawdzić napięcie zasilania na wtyczce czujnika(5V - przy włączonym zapłonie) oraz rezystancje na pinach czujnika. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał B Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Cześć, czy udało Ci się rozwiązać problem z falującymi obrotami w Medleyu? Mam podobny problem. Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 25 minut temu, Rafał B napisał: Cześć, czy udało Ci się rozwiązać problem z falującymi obrotami w Medleyu? Mam podobny problem. Rafał Nie wchodził od trzech lat, więc pewnie nie uzyskasz odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemar piaggio medley 12 Opublikowano 14 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Rafał B Hej. Odłączyłem Akumulator i pomogło. Ale nie wiem jak w tym roku. A u Ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.