Digitalizer Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Witam.Mam Yamahe xj 600 92r i potrzebowałbym rady jak ją ustawić.Zauważyłem że mam 2 i 4 kolanko ewidętnie zimniejsze niż pierwsze i 3.Może to wynika z tego że gaźniki są nie zsynchronizowane.Zbieram na wakum tester.Tutaj gdzie mieszkam za synchronizacje chcą 150euro.Znajomy twierdzi że nie chodzi na wszystkie cylindry.Motor ten odratowałem od zezłomowania.Kupiłem za 50 euro i doprowadziłem do użytku.Wiedzę mam opartą tylko na komarkach i wskach.Motorek teraz śmiga dość dobrze ale czasami jak zimny jest to pyrkocze jakby faktycznie nie na wszystkie gary chodził.Dołączę zdjecia i filmik jak to chodzi Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Trzecia swieca wyglada na nieuzywana.Sprawdz iskre kladac swiece z wlozona fajka na cyl;indrze i pokrec silnikiem.Jesli iskra jest to trzeba sprawdzic najpierw luzy zaworowe na tym cylindrze a potem uklad wolnych obrotow gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Ale co ciekawe ten cylinder daje najwiecej ciepła na kolanko.Czyli chodzi. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Wydawało mi się że jak startuje bez problemu i chodzi w miarę równo to zaworów nie trzeba regulować.Na moje oko to 3 cylinder dostaje najlepszą dawkę paliwa powietrza i dlatego lepiej ciągnie a nr 2 i 4 są mniej obciążone i dlatego nie dają tyle ciepła.Może tak być??Motor śmiga w miare dobrze tylko przeważnie gdy zimny jest to klekota nie równo.Mogę puki co tak śmigać?Puki nie poustawiany?czy odpuścić bo coś sie sypnie?Chyba najlepiej było by zacząć od ustawienia luzów zaworowych ale tego nigdy nie robiłem i nie mam narzedzi do tego.Nagram potem filmik jak to chodzi na nie rozgrzanym i na rozgrzanym. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Trzeci ma pewnie za ubogo i dla tego bardziej się grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 To bardzo prawdopodobne. Pozostaje tylko pytanie dlaczego ?Luzy zaworowe latwo sprawdzic wyjmujac swiece, zdejmujac pokrywe zaworow i sprawdzajac kazda pare zaworow w momencie gdy tlok jest w najwyzszym polozeniu w cylindrze a oba zawory sa zamkniete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) Tak chodzi na zimno.Jak się rozgrzeje to ma lepszy dźwięk i kręci żwawiej.Czy to normalne??Nie wiem czy to klekotanie i taki klekotający dzwięk na zimno nie jest spowodowane tym że wlałem zwykły olej samochodowy 10W40.Obroty ma niskie bo ustawiłem śrubę od obrotów bardziej odkreconą bo na rozgrzanym szybciej wkreca się na obroty i płynnie z nich schodzi.Wkurza mnie to pyrkanie na zimnym.Synchronizacja gaźników rozwiąże problem?? http://cloud.tapatalk.com/s/5b4f5e4d6adf0/20180718_170337.mp4 Wlałem olej samochodowy bo wpadła mi bańka 10 W 40 syntetyk za darmo i motor 8 lat stał i chciałem żeby troche na tym oleju go wypłukało bo ze starego sie syf zrobił.W tych starych motorach jest różnica w kulturze pracy silnika na oleju motocyklowym a samochodowym?? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Lipca 2018 przez Digitalizer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Zrob krotki film i daj na Youtube, a link do niego w temacie - ja raczej nie bede ladowal nieznanych file na komp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Filmik jest wystawiony w moim tekście.Bezpieczny bez wirusów.Jak sie boisz to zainstaluj sobie jakiegoś antywirusa czy cuś :) Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Nie słyszałem nigdy żeby plik mp4 mógł zawierać wirusa Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka A niech ci będzie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 O chłopie jak Ty walisz do odciny na zimnym to nie wróżę długiej kariery tej xjocie :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Nie no tak raz zrobiłem żeby pokazać jak to chodzi. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Ok ok :). A weź zmierz ładowanie na wolnych obrotach z włączonymi światłami drogowymi. Brzmi jakbyś miał słabiutką iskrę na wolnych. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Odpaliłem dzisiaj xj 600 kolegi i ma całkiem równą pracę silnika.Nie tak jak mój.Moj dopiro jest spokojny po konkretnym rozgrzaniu.Wydaje mi się że to będzie ten olej samochodowy Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Jaki olej mu najlepiej zalać.Jakiś tani Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka ??? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Takie klekotanie może być też przy zadurzych luzach zaworowych?? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Gazniki trzeba ustawic, bo u ciebie jeden cylinder ciagnie a pozostale sie opozniaja na wolnych.Rownie zaczynaja dopiero isc na wejsciu na obroty.Dobrze ze dales film bo lepiej to do mnie, starego dziada dotarlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digitalizer Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Da się jakoś bez urządzenia do mierzenia podciśnienia??Jakoś na oko?? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Tak jest że na zimnym jak startuję to dopiero jak wejdzie na obroty to kopa dostanie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Ktoś ustawiał kiedyś gaźnik kuleczkami?? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Chodzi o ustawienie wolnych obrotow, a synchronizacja jest dopiero koncowym etapem gdy wolne sa rowne.Wygooglaj sobie jak to sie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.