Zxr400:2001 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Witam, jestem tu pierwszy raz i prosze was o pomoc, zacznę od początku...Posiadam kawę zxr400 00r zakupioną dwa lata temu, przeszła u mnie kompletną renowacje oprócz części mechanicznych...Były w nim gaźniki keihin fcr (flat slide) bodajże 33mm i ciekły miały dziure i nie były wyregulowane, zaden mechanik nie chciał sie podjąć regulacji i ich naprawy jeden nawet kazał mi zestaw naprawczy kupić na ebay co kosztuje duże pieniądze jak dla mnie... wiec postanowiłem kupić zwykłe gazniki z normalnymi 3 śrubami do synchronizacji, po czym uszkodzone fcr'y sprzedałem za 800zł.Wcześniej do gaznikow była podpięta wtyczka chyba było to TPS, nie znam sie zbytnio mam dopiero 17 lat...Gaźnik i które zakupiłem nie mialy żadnej wtyczki do podpięcia wiec tego nie podpiąłem...Zaczęło sie tak że motocykl ciężko zapalał i miał tak mało mocy że ciężko mu sie ruszało ale nawet przy max gazie sie nie dławił tak jakby nie dawał rady... po wyjęciu całego air box bylo lepiej ale nie zbyt dobrze, od samego początku wkreca sie tylko do 10tyś... gazniki sychronizowalem sam bardzo dokładnie... dzownilen do innego mechanika który powiedział że skoro były gazniki fcr tamte, to muszą być i koniec. U nas w polsce chyba sie ich nie znajdziemam a na ebay to są kolosalne pieniądze... stawiam na to że mam inny komputer silnika,(tylko do fcr) którego nigdzie nie moge znaleźć w internecie (ze znaczkiem Mitsubishi).Nie mam już siły.. dodam jeszcze że teraz motocykla w ogóle nie mogę odpalić, na pych odpalił, pochodzil z falującymi obrotami i nie spadającymi zatrzymywaly sie czasami na 2 czasami na 3tys i przejechalem 2km poczym zadławił sie do 2tys nie moglem w ogóle dodać gazu, po rozgrzaniu.jeśli chodzi o zawory to miały sprawdzany luz i jest ok... prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Marka i typ kupionych gaznikow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Marka tak samo keihin, są oryginalne, więcej nie wiem.Wiem tylko że są mniejsze bo fcr miały 33mm a do tych musiałem zmienić króćce ssące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Zrob zdjecie gaznikow z boku, jesli nie wiesz co to za typ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Nie moge tutaj wysłać zdj, tak jak mówiłem są to zwykłe Gaźniki, oryginalne, mechaniczne marki keihin, były we wszytkich innych zxr 400 ktore znalazłem w Internecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Co to znaczy ze nie mozesz wyslac zdjec, wstawiasz je na portal zdjeciowy jak fotosik i dajesz link do nich.Czy gazniki ktore zalozyles byly w jakikolwiek sposob czyszczone, sprawdzane, czy po prostu kupiles je i zalozyles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) Były kompletnie rozbierane, moczone w nafcie i zakupione nowe uszczelki, a potem regulacja i skład mieszanki wykręcona śruba na 2,5 obrotu...Zapomniałem dodać że mam wydech przelotowy, wydech z nierdzewki średnica 60,3mm Edytowane 2 Czerwca 2018 przez Zxr400:2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Brak kasy, zero wiedzy motoryzacyjnej i zakup starego sportowego motocykla do którego jest problem z częściami. Przypadek bardzo słabo rokujący na jakikolwiek sukces. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Twoja odpowiedź w niczym nie pomogła i nie ma sensu. Motocykl z remontem wyniósł mnie ponad 8tyś, robiłem rzeczy które, liczni lódzie robią, nie znamy sie w ogóle a oceniasz ile mam wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 nie znam sie zbytnio mam dopiero 17 lat... Oceniam po tym co napisałeś. Poza tym popełniasz mase błędów, które teraz się mszczą. Jak można sprzedać ori gaźniki nie sprawdzając wcześniej czy na innych, nie oryginalnych, motocykl będzie dobrzej jeździł. To jest nie zrozumiałe dla mnie i bez sensu kompletnie. Jedyne sensowne rozwiązanie wg. mnie to znalezienie dobrego mechanika, który doprowadzi do ładu ten motocykl. Ale na to pewnie cię nie stać. Jak się nie obrócisz to dupa z tyłu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Żaden mechanik którego znam nie chciał sie podjąć pracy, za naprawe fcr też nie chcieli.Dzwoniłem nie dawno do jeszcze innego czy podjął by sie naprawy motocykla, odpowiedział że nie wie jak to będzie, że ja zmarnuje pieniądze a on czas. Z tego co wiem gaźniki fcr flat slide nie były dedykowane. Może źle wiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Teraz chociaz wiadomo dlaczego motocykl nie jezdzi wogole - masz gazniki podcisnieniowe ktore pracuja z okreslona objetoscia powietrza, dlatego potrzebny jest im airbox odpowiedniej pojemnosci ktory zdjales, i oryginalny wydech ktorego rowniez nie ma.Oprocz tego umyles gazniki nafta, ktora sie do tego zupelnie nie nadaje i ktora zakleila przeloty wewnatrz gaznikow.Tu masz watek o czyszczeniu gaznikow z angielskiego forum z duzymi zdjeciami - czy masz takie same gazniki ? http://www.zxrworld.co.uk/zxr400oc/viewtopic.php?f=115&t=14018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zxr400:2001 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Tak, teraz mam dokładnie takie.Problem następny ze motocykl z airbox wogole nie daje rady, tak samo nie można włączyć ssania odrazu gasnie, nawet przy zimnym silniku nie można włączyć ssania bo jest jeszcze gorzej. Fcr były większe o 1mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Airbox trzeba sprawdzic czy jest szczelny i ma szczelnie i miekkie gumy laczace z gaznikami.Gazniki trzeba zdjac jeszcze raz, rozebrac zostawiajac wszystkie czesci gumowe lub laczone z guma w oddzielnych pudelkach / torebkach oznaczone do poszczegolnych gaznikow. Czesci metalowe, czyli korpusy i komory plywakowe + dysze z nich wykrecone trzeba poddac myciu w myjce chemicznej lub ultradzwiekowej ( co rowniez zrobione bylo w przypadku opisanym na forum ), potem przedmuchac sprezonym powietrzem lub plynem do gaznikow w spray'u.Potem zlozyc w calosc sprawdzajac przy okazji ustawienie poziomu paliwa w pozczegolnych gaznikach ( ma byc fabryczne ustawienie ).I zamontowac do motocykla z airboxem.Sam demontaz i montaz gaznikow mozesz zrobic sam korzystajac ze zdjec i pytajac na forum w razie watpliwosci, warsztat z myjka musisz znalezc w swojej okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.