Skocz do zawartości

Zxr400:2001

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Zxr 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Balczewo

Osiągnięcia Zxr400:2001

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak, teraz mam dokładnie takie. Problem następny ze motocykl z airbox wogole nie daje rady, tak samo nie można włączyć ssania odrazu gasnie, nawet przy zimnym silniku nie można włączyć ssania bo jest jeszcze gorzej. Fcr były większe o 1mm
  2. Żaden mechanik którego znam nie chciał sie podjąć pracy, za naprawe fcr też nie chcieli. Dzwoniłem nie dawno do jeszcze innego czy podjął by sie naprawy motocykla, odpowiedział że nie wie jak to będzie, że ja zmarnuje pieniądze a on czas. Z tego co wiem gaźniki fcr flat slide nie były dedykowane. Może źle wiem..
  3. Twoja odpowiedź w niczym nie pomogła i nie ma sensu. Motocykl z remontem wyniósł mnie ponad 8tyś, robiłem rzeczy które, liczni lódzie robią, nie znamy sie w ogóle a oceniasz ile mam wiedzy.
  4. Były kompletnie rozbierane, moczone w nafcie i zakupione nowe uszczelki, a potem regulacja i skład mieszanki wykręcona śruba na 2,5 obrotu... Zapomniałem dodać że mam wydech przelotowy, wydech z nierdzewki średnica 60,3mm
  5. Nie moge tutaj wysłać zdj, tak jak mówiłem są to zwykłe Gaźniki, oryginalne, mechaniczne marki keihin, były we wszytkich innych zxr 400 ktore znalazłem w Internecie...
  6. Marka tak samo keihin, są oryginalne, więcej nie wiem. Wiem tylko że są mniejsze bo fcr miały 33mm a do tych musiałem zmienić króćce ssące
  7. Witam, jestem tu pierwszy raz i prosze was o pomoc, zacznę od początku... Posiadam kawę zxr400 00r zakupioną dwa lata temu, przeszła u mnie kompletną renowacje oprócz części mechanicznych... Były w nim gaźniki keihin fcr (flat slide) bodajże 33mm i ciekły miały dziure i nie były wyregulowane, zaden mechanik nie chciał sie podjąć regulacji i ich naprawy jeden nawet kazał mi zestaw naprawczy kupić na ebay co kosztuje duże pieniądze jak dla mnie... wiec postanowiłem kupić zwykłe gazniki z normalnymi 3 śrubami do synchronizacji, po czym uszkodzone fcr'y sprzedałem za 800zł. Wcześniej do gaznikow była podpięta wtyczka chyba było to TPS, nie znam sie zbytnio mam dopiero 17 lat... Gaźnik i które zakupiłem nie mialy żadnej wtyczki do podpięcia wiec tego nie podpiąłem... Zaczęło sie tak że motocykl ciężko zapalał i miał tak mało mocy że ciężko mu sie ruszało ale nawet przy max gazie sie nie dławił tak jakby nie dawał rady... po wyjęciu całego air box bylo lepiej ale nie zbyt dobrze, od samego początku wkreca sie tylko do 10tyś... gazniki sychronizowalem sam bardzo dokładnie... dzownilen do innego mechanika który powiedział że skoro były gazniki fcr tamte, to muszą być i koniec. U nas w polsce chyba sie ich nie znajdziemam a na ebay to są kolosalne pieniądze... stawiam na to że mam inny komputer silnika,(tylko do fcr) którego nigdzie nie moge znaleźć w internecie (ze znaczkiem Mitsubishi). Nie mam już siły.. dodam jeszcze że teraz motocykla w ogóle nie mogę odpalić, na pych odpalił, pochodzil z falującymi obrotami i nie spadającymi zatrzymywaly sie czasami na 2 czasami na 3tys i przejechalem 2km poczym zadławił sie do 2tys nie moglem w ogóle dodać gazu, po rozgrzaniu. jeśli chodzi o zawory to miały sprawdzany luz i jest ok... prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...