Deerka Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Czesc wszystkim. Robilem remąt skrzyni biegow wyskakujaca trojka, okazalo sie ze poluzowala sie srobka i miotala sie w silniku mexhanik powiedzial ze urwala smoka, dodam ze jezdzilem bez trojki jakoes pol roku i nie bylo zadnych problemow oprocz tej trojki , ze smokiem nie zrobilem nic bo koszta wysokie poskladalem wszystko odpalilem chodzil zaczelo sie kopcic z okolic glowicy myslalem ze zabrudzenia sie wypalaja ale itak zgasilem moto. Dotykalem gory silnika gorqca jak piec a dol zimny i nie wiem co z tym zrobic pozwolic mu chodzic ze sie olej rozejdzie po silniku czy jakies inne opcje pompa , zatkany przewod , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Smok jest od zasysania oleju z miski. Jak go nie ma to nie ma smarowania. Odkryłeś prosty trick na zatarcie głowicy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deerka Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Tez tak mysle ale jak pisalem przed rematem tez nie bylo smoka i jezdzilem sporo z ta awaria i nic sie nie dzialo i po rozkreceniu walek tlok byly normalne. Dr ma sucha miske olejowa moze to z tym sie wiaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Podczas remontu skrzyni olej z glowicy splynal i walki sie zatarly po ponownym odpaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 DR350 ma sucha miskę,silnik jest smarowany olejem który znajduje się w ramie,druga pompa wysysa olej z miski do ramy,jak urwałeś smoka to teoretycznie powinno chodzić tyle ze będzie więcej oleju zostawać w misce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 No to co sie stalo ???To jaki jest system smarowania nie ma zadnego znaczenia, znaczenie ma to ze olej nie dotarl w odpowiednim czasie do glowicy.Trzeba ja rozebrac i sprawdzic co jest grane, no i naprawic / dokupic smok oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deerka Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Moto pali tylko wydaje mi sie ze grzeje sie za bardzo glowica ,gora juz jest goraca a dol zimny ,juz po okolo 30 sekundach .moje pytanie czy odrazu doszloby do zatarcia gdyby oleju nie bylo ,jak sprawdzic czy jest tam olej ,po odkreceniu filtru byl caly w oleju czyli do filtra pcha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Czy oprocz tego ze glowica jest goretsza od silnika masz jakies dzwieki z niej dochodzace ?Czy rura wydechowa jest rowniez goretsza niz normalnie byla ?Ja bym zdjal pokrywe zaworow i popatrzyl do srodka, to nie taki wielki wysilek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.