Skocz do zawartości

Problem z gniazdkiem "zapalniczki" w motocyklu


Bisior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odłącz te gniazdo od akumulatora, na mierniku z marketu za 15zł ustaw "test diodowy"

i sprawdź czy na gniazdku pomiędzy 2 kablami nie ma zwarcia, to wszystko.

Gniazdko łączę tak jak na fotce.

Wszystkie 3 w 3 motkach razem z bezpiecznikami kupiłem na alledrogo.

post-58907-0-76210700-1522779779_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanie. Jak jeździłem bez akumulatora dzisiaj i nie działały zegary i migacze tylko światło to może się cos stać?



Odłącz te gniazdo od akumulatora, na mierniku z marketu za 15zł ustaw "test diodowy"

i sprawdź czy na gniazdku pomiędzy 2 kablami nie ma zwarcia, to wszystko.

Gniazdko łączę tak jak na fotce.

Wszystkie 3 w 3 motkach razem z bezpiecznikami kupiłem na alledrogo.

Dzięki, jutro pojade do marketu to kupić jak ten miernik się dokładnie nazywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup najtańszy, który będzie miał na pokrętle ustawień taki znaczek:

 

 

 

Jak rozmontujesz gniazdo zapalniczki i zewrzesz kabelki miernika z kabelkami gniazda to

powinien pokazywać ZERO, jeśli jednak coś pokaże to sprawdź czy gniazdo nie jest mokre wewnątrz,

a jak miernik zapiszczy to je wyrzuć i kup nowe.

Gniazdo montuj tak, aby woda się nie dostała, motocyklowe maja od góry gumowy kapturek

i musi on być faktycznie od góry.

 

Qrde jak coś pomyliłem to sorry, ale liceum kończyłem 30 lat temu.

post-58907-0-58734700-1522783733_thumb.jpg

post-58907-0-74686500-1522784231_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup najtańszy, który będzie miał na pokrętle ustawień taki znaczek:

 

 

 

Jak rozmontujesz gniazdo zapalniczki i zewrzesz kabelki miernika z kabelkami gniazda to

powinien pokazywać ZERO, jeśli jednak coś pokaże to sprawdź czy gniazdo nie jest mokre wewnątrz,

a jak miernik zapiszczy to je wyrzuć i kup nowe.

Gniazdo montuj tak, aby woda się nie dostała, motocyklowe maja od góry gumowy kapturek

i musi on być faktycznie od góry.

 

Qrde jak coś pomyliłem to sorry, ale liceum kończyłem 30 lat temu.

Dziękuje za poświęcony czas na rozwiązanie mojego problemu, jutro dam znać czy działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanie. Jak jeździłem bez akumulatora dzisiaj i nie działały zegary i migacze tylko światło to może się cos stać?

Ten twój motorower to jest 2T,a tam jest troche inaczej z ładowaniem niż w 4T. Być może zegary i kierunkowskazy,o których piszesz,właśnie pobierają prąd z akumulatora,który odłączyłeś. Na przyszłość nie radzę tak robić,bo możesz uszkodzić regulator napięcia.

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup najtańszy, który będzie miał na pokrętle ustawień taki znaczek:

 

 

 

Jak rozmontujesz gniazdo zapalniczki i zewrzesz kabelki miernika z kabelkami gniazda to

powinien pokazywać ZERO, jeśli jednak coś pokaże to sprawdź czy gniazdo nie jest mokre wewnątrz,

a jak miernik zapiszczy to je wyrzuć i kup nowe.

Gniazdo montuj tak, aby woda się nie dostała, motocyklowe maja od góry gumowy kapturek

i musi on być faktycznie od góry.

 

Qrde jak coś pomyliłem to sorry, ale liceum kończyłem 30 lat temu.

Hmm zero to właśnie zwarcie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...