Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Sklejone tarcze sprzęgła.Wbić najwyższy bieg, wcisnąć sprzęgło, poruszać pojazd przód-tył, żeby rozłączyć. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Wilku, widzę, że nie mamy o czym rozmawiać.Aż dziw bierze, że koniem nie jeździsz.Mamy do cholery XXI wiek i nie mieszkamy w Afryce! Żużu77, R12RT '05, Cieszyn nie działa Odpaliłem od prostownika jade się przejechać i do 7 tys obrotów normalnie jak przekrozcze to nagle 12 tyś i ryczy jak nwm a wogule nie jedzie... zna ktoś przyczyne i jak rozwiązać bo jutro muszę jechać nim do mechanika na reklamację a mam do niego 20 km. Pomóżcie proszę dam wam "Pomógł" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Wilku, widzę, że nie mamy o czym rozmawiać.Aż dziw bierze, że koniem nie jeździsz.Mamy do cholery XXI wiek i nie mieszkamy w Afryce!Żużu77, R12RT '05, CieszynSpoko ,może z tym gadaniem i masz rację,bo widzę,że żadne argumenty do Ciebie nie docierają.To,że mamy XXI wiek,nie oznacza,że trzeba olać wszystkie stare sprawdzone metody i iść w nowoczesność.Nie sztuka wywalić kasę w błoto,podczas gdy czasami można to zrobić prostym sposobem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Odpaliłem od prostownika jade się przejechać i do 7 tys obrotów normalnie jak przekrozcze to nagle 12 tyś i ryczy jak nwm a wogule nie jedzie... zna ktoś przyczyne i jak rozwiązać bo jutro muszę jechać nim do mechanika na reklamację a mam do niego 20 km. Pomóżcie proszę dam wam "Pomógł" Czy to może być wina tych sklejonych tarczek sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Odpaliłem od prostownika jade się przejechać i do 7 tys obrotów normalnie jak przekrozcze to nagle 12 tyś i ryczy jak nwm a wogule nie jedzie... zna ktoś przyczyne i jak rozwiązać bo jutro muszę jechać nim do mechanika na reklamację a mam do niego 20 km. Pomóżcie proszę dam wam "Pomógł" Czy to może być wina tych sklejonych tarczek sprzęgła?Z tego co napisałeś,to zrozumiałem,że po przekroczeniu 7 tyś dając gazu moto nie jedzie a obroty nagle rosną do 12 tyś. Dlaczego? Ten silnik w zakresie 7-12 tyś rozwija pełną moc,a twoje sprzęgło jej nie przeniesie na koło. Sprzęgło masz do wymiany tarcze/przekładki bądz do wyregulowania,.Jak masz mokre sprzęgło sprawdz jeszcze czy masz odpowiedni olej Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Z tego co napisałeś,to zrozumiałem,że po przekroczeniu 7 tyś dając gazu moto nie jedzie a obroty nagle rosną do 12 tyś. Dlaczego? Ten silnik w zakresie 7-12 tyś rozwija pełną moc,a twoje sprzęgło jej nie przeniesie na koło. Sprzęgło masz do wymiany tarcze/przekładki bądz do wyregulowania,.Jak masz mokre sprzęgło sprawdz jeszcze czy masz odpowiedni olejTarczki są nowiutkie nie śmigane z Polini. olej przekładniowy to 80w90. mogę jakoś sam to wyregulować czy muszę zawijać do mechanika, mam 14 lat i najlepszy w te klocki nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Wilku, widzę, że nie mamy o czym rozmawiać.Aż dziw bierze, że koniem nie jeździsz.Mamy do cholery XXI wiek i nie mieszkamy w Afryce!Żużu77, R12RT '05, CieszynSpoko ,może z tym gadaniem i masz rację,bo widzę,że żadne argumenty do Ciebie nie docierają.To,że mamy XXI wiek,nie oznacza,że trzeba olać wszystkie stare sprawdzone metody i iść w nowoczesność.Nie sztuka wywalić kasę w błoto,podczas gdy czasami można to zrobić prostym sposobem..Twój sposób jest tak samo pomocny jak kadzidło nieżywemu.Jak masz taki warsztat, to twoja sprawa. Ale nie namawiaj innych, nieświadomych ludzi.Z obserwacji tego forum wnoszę, że jest tu bardzo dużo młodych jeźdźców, którzy najczęściej nie mają bladego pojęcia o technice, mechanika boją się jak diabeł święconej wody i próbują we własnym zakresie radzić z awariami.Potem nie dziwota, że tyle złomu jeździ po drogach.Najczęstszy mod to wpieprzyć większy cylinder...Nikt jakoś nie pyta, jak poprawić spowalniacze. Bo hamulcami tego nazwać nie sposób. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Z tego co napisałeś,to zrozumiałem,że po przekroczeniu 7 tyś dając gazu moto nie jedzie a obroty nagle rosną do 12 tyś. Dlaczego? Ten silnik w zakresie 7-12 tyś rozwija pełną moc,a twoje sprzęgło jej nie przeniesie na koło. Sprzęgło masz do wymiany tarcze/przekładki bądz do wyregulowania,.Jak masz mokre sprzęgło sprawdz jeszcze czy masz odpowiedni olejOlej to 80w90 jak mogę to łatwo naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Olej to 80w90 jak mogę to łatwo naprawicPodaj mi dokładnie jaki silnik masz w tej aprili am6 czy derbi,oraz jaki to rok produkcji.Sprawdze w serwisówce , bo jedni piszą,że 10W40 Transoil,a inni ,że 80W90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Mam cylinder 80 włoskiej produkcji rok produkcji 2009 nie wiem jaki dokładnie silnik Silnik am6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 OK koledzy, wdajecie sie w niepotrzebne dyskusje majace dosc luzny zwiazek z tematem, moze otworzy ktorys z was osobny watek na temat wlasnych doswiadczen w czyszczeniu gaznikow i tam kazdy bedzie sie mogl produkowac. Ja uzywalem myjek, samego plynu do czyszczenia gaznikow, ale zdaje sobie sprawe ze sila octu tez jest potezna :).Wracajac do tematu to mlody kolego udaj sie do mechanika jadac powoli i jest szansa ze dojedziesz. Podejrzewam ze problemem twojego motocykla jest zuzyty kosz sprzeglowy, albo zdeformowane przekladki stalowe w sprzegle.To powoduje ze nowe tarczki sprzeglowe blokuja sie i sprzeglo ciagnie.Twoje problemy z gaznikiem rowniez powinny byc naprawione w tym samym czasie za darmo, jesli to ten sam mechanik czyscil twoj gaznik.Powiedz mu ze dokladnie chodzi o uklad wolnych obrotow - jego zatkanie powoduje trudnosci z zapaleniem i brak wolnych po zapaleniu motocykla.Mozliwe ze mechanik oczyscil tylko dysze wonych bedaca czescia tego ukladu, ale niezbedne jest wyczyszczenie wszystkich kanalkow i otworkow w korpusie gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 W serwisówce podają Agip 75W90.Olej do skrzyni/sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisior Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Dziękuje wszystkim za Pomoc! Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez Bisior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.