Wertyder Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Nie no, ze 125 chyba już łatwiej będzie coś pode mnie dobrać :D Fajna hondzina, ale skoro już mnie przestawiliście na 125 :D to właśnie za chopperkiem bardziej bym optował ;) Ta honda to właśnie 125, śmiało możesz na B jeździć. Z czoperów to masz hondę shadow 125 z tym samym silnikiem co w varadero albo yamaha virago 125, ewentualnie dragstar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Czyli dokładnie jak pisałem Romet R125 1/3 ceny Honda Shadow 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 No dokładnie....... i jedna trzecia jakości ;) :D.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanSkladak Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 @wiciu_r, oczywiście zdaję sobie sprawę, że podzespoły tzw. markowych moto najpewniej też są kręcone w Chinach, aczkolwiek właśnie, jak sam mówisz, wchodzi tu kwestia kontroli jakości. Z najlepszym przykładem miałem styczność, gdy kupowałem atrapy zderzaka do autka. Zamówiłem chińskie zamienniki z Allegro i załamałem ręce gdy to zobaczyłem :D Pracuję w firmie produkującej tego typu elementy i w porównaniu z tym, co mi przyszło, u nas wyrzuca się wręcz idealne sztuki, hehe :DOczywiście, nie jest to z mojej strony żadna analogia do chińskich moto, żeby nie było. Powaznie się zastanawiam nad Romkiem właśnie, ale zobaczymy co będzie możliwe do kupna. ;) No właśnie, to ograniczenie. Jak to szło? 1 kuń na każde 10 kg masy? Na to też będę musiał uważać. @Wertyder, tak tak, jak najbardziej 125, ale Varadero to nie czopi, że tak powiem :D na hondę shadow trafiłem już w ogłoszeniach, robi wrażenie bestia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Zrób prawko A czy tam A2 i kup motocykl o większej pojemności niż 125. I nie chodzi mi o moc itp tylko o chore ceny 125. One są naprawdę chore i to bardzo. Odkąd weszły przepisy, że kat. B upoważnia do jazdy 125 to ceny poszły w górę o 300%. W latach 2009 - 2012 handlowałem sporo tymi pojemnościami bo miałem okazję ściągać je w dobrej cenie z Austrii, tam były za bezcen bo mało popularne, szły po 300 - 500 euro. Sprzedałem tego około 150 sztuk. Dam tylko przykłady z faktur, które wygrzebałem z tamtych lat: GN 125 1997r - 2000 zł, CBR 125 2005r - 3800 zł, YBR 125 2005r - 3200 zł. To było niemal 10 lat temu i zobacz jak ceny poszły w górę. Tego się nie opłaci kupować, taniej wyjdzie wyłożenie 1000 zł na prawo jazdy i kupno np. Virago 535 za 5000 zł (da się, w poniedziałek byłem ze znajomym kupić i udało się upolować bardzo ładną za 4800 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanSkladak Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 125 nie są jedynym przykładem niezrozumiałej migracji ceny w górę. Zobacz co się dzieje aktualnie z cenami maluchów :DGdzie te czasy, kiedy za parę stów się takiego kupowało? Pomijając w ogóle fakt że gdzieś po różnych wsiach handlowano takimi w walucie flaszkowej. :D Dlatego się zastanawiam właśnie nad chińczykiem jako pierwsza 125. Te są nieco tańsze od markówek, a na takim też się nauczę jeździć. Prawko mam w planach, w późniejszym terminie. Chciałbym najpierw w ogóle spróbować czy to będzie dla mnie, czy taki rodzaj transportu będzie dla mnie komfortowy, czy mi plecy nie będą wysiadać i takie tam... Mało istotne... Pierdoły :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 2. Sprzęt powinien być przystosowany pod dość rosłego osobnika (193 cm wzrostu, 84 kg wagi); Tutaj będziesz miał problem z prawie każdą 50 czy 125 bo one są raczej dla ludzi poniżej 180 cm ;) Ja mam trochę powyżej 180 i na takim GN 125 czy CM 125 trochę mi było "ciasno". Jedyne sprzęty, na których jako tako będziesz się w miarę czuł to Varadero 125 i biały kruk na naszym rynku Tamanaco 125. Na większych motocyklach w stylu GS 500 też będziesz czuł dyskomfort ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanSkladak Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Cholera, zaraz do tysiączek dojdziemy takim sposobem :DDJestem dobrej myśli, pozaczepiam ludzi o możliwość przymiarki i może coś trafię? ;)A było kurna tak nie rosnąć, zatrzymać się na 176 i finito hahahaha Edytowane 15 Marca 2018 przez PanSkladak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie o to chodzi, że większa pojemność = większy motocykl. Na sportowym 1000 przy blisko 2 metrowym wzroście też jakoś komfortowo nie jest.Masz tu wirtualną przymierzalnię i się pobaw, jakiś podgląd będziesz miał: http://cycle-ergo.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jedyne sprzęty, na których jako tako będziesz się w miarę czuł to Varadero 125 i biały kruk na naszym rynku Tamanaco 125.Ta Tamanaco czy jak jej tam ;) nie spełnia warunków na B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Ta Tamanaco czy jak jej tam ;) nie spełnia warunków na B. Znajdź jakąkolwiek, która w papierach ma wpisaną moc po odblokowaniu. ;) To samo tyczy się wszelkich NSR 125, RS 125, DT 125, RX 125 czy KMX 125. Dziwnym trafem mają w dowodach wpisane <11 kW (najczęściej 10,3 kW). A czy w rzeczywistości są odblokowane to już tylko zależy od właściciela. Edytowane 15 Marca 2018 przez Qadrat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Znajdź jakąkolwiek, która w papierach ma wpisaną moc po odblokowaniu. ;) To samo tyczy się wszelkich NSR 125, RS 125, DT 125, RX 125 czy KMX 125. Dziwnym trafem mają w dowodach wpisane <11 kW (najczęściej 10,3 kW). A czy w rzeczywistości są odblokowane to już tylko zależy od właściciela.Wiem, tylko że to jest czysto akademicka dyskusja, bo po pierwsze w ogóle to znaleźć jest bardzo trudno, a po drugie pchane się w dwusuwa to moim zdaniem zupełny bezsens - szczególnie dla kogoś początkującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanSkladak Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie o to chodzi, że większa pojemność = większy motocykl. Na sportowym 1000 przy blisko 2 metrowym wzroście też jakoś komfortowo nie jest.Masz tu wirtualną przymierzalnię i się pobaw, jakiś podgląd będziesz miał: http://cycle-ergo.com Cholera, według tej strony dryblasy na każdym moto wyglądają dziwnie... :D musiałbym na poważnie już sam osobiście raczej wybrać się na pomiary paru modeli. Być może natrafilbym w końcu na jakiś nieco bardziej dopasowany. Tylko czy znajdzie się coś z choperów, oto jest pytanie... ;) Znajdź jakąkolwiek, która w papierach ma wpisaną moc po odblokowaniu. ;) To samo tyczy się wszelkich NSR 125, RS 125, DT 125, RX 125 czy KMX 125. Dziwnym trafem mają w dowodach wpisane <11 kW (najczęściej 10,3 kW). A czy w rzeczywistości są odblokowane to już tylko zależy od właściciela.A takie przeróbki nie wychodzą gdzieś na przeglądach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 A takie przeróbki nie wychodzą gdzieś na przeglądach? Przy przeglądzie nie wyjdzie, gorzej jak uczestniczysz w jakiejś poważnej kolizji z ofiarami i sprzęt pójdzie do analizy (a pójdzie na 100% i tam takie coś wyjdzie). Wiem, tylko że to jest czysto akademicka dyskusja, bo po pierwsze w ogóle to znaleźć jest bardzo trudno, a po drugie pchane się w dwusuwa to moim zdaniem zupełny bezsens - szczególnie dla kogoś początkującego. To nie jest żadna akademicka dyskusja tylko rzeczywistość, żadna 125 2T, którą importowałem nie miała w papierach rzeczywistej mocy po odblokowaniu, wszystkie są fabrycznie dławione do tych przepisowych 11 kW. Żeby odblokowaną zalegalizować to trzeba by odwiedzić hamownię, pewnie rzeczoznawcę, diagnostę, WK, wyłożyć na to kilka stówek - nie znam nikogo, kto by tak zrobił. A powiedzmy sobie szczerze, prawie każdy taki sprzęt u nas pierwsze co ma robione to ściągane blokady ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 To nie jest żadna akademicka dyskusja tylko rzeczywistość, żadna 125 2T, którą importowałem nie miała w papierach rzeczywistej mocy po odblokowaniu, wszystkie są fabrycznie dławione do tych przepisowych 11 kW. Żeby odblokowaną zalegalizować to trzeba by odwiedzić hamownię, pewnie rzeczoznawcę, diagnostę, WK, wyłożyć na to kilka stówek - nie znam nikogo, kto by tak zrobił. A powiedzmy sobie szczerze, prawie każdy taki sprzęt u nas pierwsze co ma robione to ściągane blokady ;)Nie zrozumiałeś. Jest akademicka ze względu na dostępność tego moto i sens jego zakupu ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.