majkelpl Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Cholera, według tej strony dryblasy na każdym moto wyglądają dziwnie... :D No i tak niestety jest .....Ja mam tylko 185 i nawet majac pod tylkiem 1600 cc motocykl wydaje sie maly Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanSkladak Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Powinniśmy być nieco mniejsi. :DSłuchajcie, wykonałem mały, internetowy rekonesans, z pomocą chłopaków z grupy Rometa. Najważniejszym wnioskiem, do jakiego doszedłem, a właściwie się w nim utwierdziłem, jest fakt, że najlepiej będzie udać się do salonu moto i zrobić przymiarki na żywca. Nie ma chyba lepszego sposobu. ;) Koledzy mi tam bardziej polecali Rometa ADV 125 aniżeli r125 czy innego ich chopperka, podesłali nawet foto jak to mniej więcej wygląda przy większym człeku. Muszę przyznać, że mam mętlik w głowie. Mętlik, który jest w stanie rozwiązać jedynie przymiarka na żywo. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie zrozumiałeś. Jest akademicka ze względu na dostępność tego moto i sens jego zakupu ;). Nie, to ty nie rozumiesz bo od 2 postów tłumaczę ci, że jakakolwiek 125 2T (czyli NSR, RS, KMX, DT, RX itp. itd.) nie ma w dowodzie swojej rzeczywistej mocy po odblokowaniu czyli tych plus minus 30 KM tylko zdławioną taką, z jaką wyszła z fabryki. A czy one są odblokowane czy nie to już kwestia sumienia użytkownika, jak ma w papierach <11 kW to taką 125 2T można się poruszać na kat. B. Jeśli ma wpisaną moc rzeczywistą to chwała temu, kto zadał sobie trud zalegalizowania odblokowanego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Koledzy mi tam bardziej polecali Rometa ADV 125 I w sumie dobrze polecali. Mam taka ADV-kę i jest chyba najwyższym chińczykiem. Obecnie do jazdy na stojąco ma podwyższoną o 7cm kierownicę (koszt 40zł). Tu orientacyjne porównanie starej Suzuki GN 250 ze stojącą dalej ADV 125 Realnie około 10cm różnicy. Na ADV wsiada się trudniej niż na TDM bo jest wyższa. Edytowane 16 Marca 2018 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Muszę przyznać, że mam mętlik w głowie. Mętlik, który jest w stanie rozwiązać jedynie przymiarka na żywo. ;) No niestety .... tez nie bardzo ...Zawsze cos pomoze ale.....dopiero jak zaczniesz nim jezdzic to zobaczysz/odkryjesz jego wady ..... Tak wady, bo naprawde bedzie Ci malo komfortowo na takim pierdzidelku Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Nie, to ty nie rozumiesz bo od 2 postów tłumaczę ci, że jakakolwiek 125 2T (czyli NSR, RS, KMX, DT, RX itp. itd.) nie ma w dowodzie swojej rzeczywistej mocy po odblokowaniu czyli tych plus minus 30 KM tylko zdławioną taką, z jaką wyszła z fabryki. A czy one są odblokowane czy nie to już kwestia sumienia użytkownika, jak ma w papierach <11 kW to taką 125 2T można się poruszać na kat. B. Jeśli ma wpisaną moc rzeczywistą to chwała temu, kto zadał sobie trud zalegalizowania odblokowanego motocykla.Wiesz zawsze mnie zastanawiało, jak to jest że za udziealnie rad innym biorą się ludzie którzy nie potrafią (albo nie chcą) zrozumieć prostego zdania ;).BTW: zanim trzeci raz napiszesz te oczywistości o tej mocy to proszę...... wróć się kilka postów wcześniej i przeczytaj na spokojnie o czym była mowa ;). No niestety .... tez nie bardzo ...Zawsze cos pomoze ale.....dopiero jak zaczniesz nim jezdzic to zobaczysz/odkryjesz jego wady ..... Tak wady, bo naprawde bedzie Ci malo komfortowo na takim pierdzidelkuDokładnie. Samo siadanie wiele nie powie. Zresztą może to jest najlepsza wskazówka :). Kupić cokolwiek co jesteś w stanie ogarnąć, pojeździć (wcześniej jak pisałem lekcje), poznać na czym rzecz polega i wtedy decydować co dalej. Edytowane 16 Marca 2018 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.