kukiz1986 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witajcie. Jakiś czas temu wymieniałem panewki w tym silniku, nikt nie wróżył mi powodzenia :) Po 2 tysiącach musiałem rozebrać silnik i chyba coś z niego będzie :) Bo panewki są ok. Ale nie w tym rzecz... Problem polega na tym że bieg 4 pod obciążeniem szarpie, nie wyskakuje bo jak popuszczę gazu to jadę dalej. Rozebrałem silnik i znalazłem przytarty wodzik. Kły są lekko draśnięte ale tylko na początku, to chyba normalne od zazębiania? Proszę bardziej doświadczonych o oglądnięcie i wypowiedzenie się co mogło być powodem przytarcia wodzika. Co wymienić, co sprawdzić i co robić dalej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Dla mnie to jednak uszkodzenie klow - kolo chcialo sie wysunac i tylko wodzik je trzymal, dlatego sie przytarl.Prawidlowo uksztaltowane kly trzymaja kolo i na wodzik nie dzialaja zadne sily.Na zdjeciach z reguly malo widac, wiec "na oko" panewki wygladaja dobrze, sukces bedziesz mogl odtrabic po60 tys, bo tyle taki silnik fabrycznie powinien przejechac minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 15-20kkm to już będzie sukces.Dawaj znać ile nakreciłeś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.