Skocz do zawartości

Wibracje, chinol


Kaaczorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam chiński motorower Romet Rr 50. Był zmieniany silnik na 110(nie przeze mnie) są straszne wibracje. Nawet jak stoi doda się gazu to on wpada w straszne wibracje.. co da się z tym zrobić? Mam plan żeby dospawac uchwyty w których będą tuleje gumowe. Pomogło by to coś i miało by w ogóle sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jaki typ silnika do zapewne ten 110 nie ma wałka wyrównoważającego i wówczas musi być na chama dokręcony do ramy.

No chyba że to rzeźba ze zmianą cylindra i tłoka to chyba jeszcze gorzej do wał ma równoważyć wibracje generowane przez

tłok 50ccm, a nie cięższy 110ccm. Może się po jakimś czasie rozlecieć.

Edytowane przez wiciu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jaki typ silnika do zapewne ten 110 nie ma wałka wyrównoważającego i wówczas musi być na chama dokręcony do ramy.

No chyba że to rzeźba ze zmianą cylindra i tłoka to chyba jeszcze gorzej do wał ma równoważyć wibracje generowane przez

tłok 50ccm, a nie cięższy 110ccm. Może się po jakimś czasie rozlecieć.

Tzn ja to jestem zielony. Jakiś tam mechanik mówił mi, że silnik jest od quada, na cylindrze? głowicy? pisze 107cm3. Ogólnie silnik na sztywno jest przymocowany do ramy, rama w niektórych miejscach pękła. Ale wibracje są na tyle duże, że przy jeździe 70km/h nóg się na podnóżkach nie da utrzymać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn ja to jestem zielony. Jakiś tam mechanik mówił mi, że silnik jest od quada, na cylindrze? głowicy? pisze 107cm3. Ogólnie silnik na sztywno jest przymocowany do ramy, rama w niektórych miejscach pękła. Ale wibracje są na tyle duże, że przy jeździe 70km/h nóg się na podnóżkach nie da utrzymać

To jest tzw. "rozrzut produkcyjny". W jednych chinolach są większe wibracje w innych mniejsze. Ot taki urok tych sprzętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie do końca tak bo Romet RR50 ma załóżmy 100kg, a Quad 150 i po zblokowaniu silnika w ramie

odczucia będą zupełnie inne. A że chinol?

Mam Chinola 125, Aprilie 250 i Yamahe 850 i wszystkim jeżdżę.

Chiński Zongshen to też BMW i HD czy Piaggio.

Poza tym przydałyby się focie bo jak przeszczep innego silnika to nie wiadomo,

czy łączenie silnik - rama jest na wszystkich nominalnie śrubach.

Jeździłem CZ 350 (4 łączenia) i jak silnik padł to zamontowałem motorek

od Jawy 350TS, ale tylko 2 z 4 mocowań pasowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak kumpel przerobil sobie avo Simsona na cruisera to wibracje przenosil takie, że nie dało się jeździć. Podnozki to pikuś, kierownicy nie dało się utrzymać. Jak ktoś grzebal bez głębszego zastanowienia to chyba najrozsadniej będzie wrócić do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...