Kaaczorek Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Mam chiński motorower Romet Rr 50. Był zmieniany silnik na 110(nie przeze mnie) są straszne wibracje. Nawet jak stoi doda się gazu to on wpada w straszne wibracje.. co da się z tym zrobić? Mam plan żeby dospawac uchwyty w których będą tuleje gumowe. Pomogło by to coś i miało by w ogóle sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) Podaj jaki typ silnika do zapewne ten 110 nie ma wałka wyrównoważającego i wówczas musi być na chama dokręcony do ramy. No chyba że to rzeźba ze zmianą cylindra i tłoka to chyba jeszcze gorzej do wał ma równoważyć wibracje generowane przez tłok 50ccm, a nie cięższy 110ccm. Może się po jakimś czasie rozlecieć. Edytowane 25 Grudnia 2017 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaaczorek Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Podaj jaki typ silnika do zapewne ten 110 nie ma wałka wyrównoważającego i wówczas musi być na chama dokręcony do ramy. No chyba że to rzeźba ze zmianą cylindra i tłoka to chyba jeszcze gorzej do wał ma równoważyć wibracje generowane przez tłok 50ccm, a nie cięższy 110ccm. Może się po jakimś czasie rozlecieć. Tzn ja to jestem zielony. Jakiś tam mechanik mówił mi, że silnik jest od quada, na cylindrze? głowicy? pisze 107cm3. Ogólnie silnik na sztywno jest przymocowany do ramy, rama w niektórych miejscach pękła. Ale wibracje są na tyle duże, że przy jeździe 70km/h nóg się na podnóżkach nie da utrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Wysłałem za szybko poprzedniego, ale gdzieś na silniku musi być napis zrobiony z dziurkowanych "kropkowanych" liter i cyfr. Pewnie to Bashan 110, ale chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Tzn ja to jestem zielony. Jakiś tam mechanik mówił mi, że silnik jest od quada, na cylindrze? głowicy? pisze 107cm3. Ogólnie silnik na sztywno jest przymocowany do ramy, rama w niektórych miejscach pękła. Ale wibracje są na tyle duże, że przy jeździe 70km/h nóg się na podnóżkach nie da utrzymać To jest tzw. "rozrzut produkcyjny". W jednych chinolach są większe wibracje w innych mniejsze. Ot taki urok tych sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 To nie do końca tak bo Romet RR50 ma załóżmy 100kg, a Quad 150 i po zblokowaniu silnika w ramie odczucia będą zupełnie inne. A że chinol? Mam Chinola 125, Aprilie 250 i Yamahe 850 i wszystkim jeżdżę. Chiński Zongshen to też BMW i HD czy Piaggio. Poza tym przydałyby się focie bo jak przeszczep innego silnika to nie wiadomo, czy łączenie silnik - rama jest na wszystkich nominalnie śrubach. Jeździłem CZ 350 (4 łączenia) i jak silnik padł to zamontowałem motorek od Jawy 350TS, ale tylko 2 z 4 mocowań pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaaczorek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No a każdy motocykl ma poduszki pod silnik. Czy owy Romet RR też takie coś będzie miał? Czy raczej nie, zaraz wam podeślę zdjęcie jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No a każdy motocykl ma poduszki pod silnik. Nie, nie każdy. Chińska kopia Hondy CG, czyli Yingang 156FMI bez wałka w moim Romecie ADV jest przykręcony na chama do ramy i tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaaczorek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No to najwyżej kupię jakieś gumy antywibracyjne, dorobię dłuższe śruby, i wstawię gumy między silnikiem a rama, może w jakiś sposób to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No a każdy motocykl ma poduszki pod silnik.Nie, nie każdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 A może jednak znajdziesz oznaczenia tego silnika? Wpisz w googlach silnik 110 chiński i znajdź po wyglądzie który to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaaczorek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Wysłał bym zdjęcie ale żaden hosting nie chce zdjęć przyjąć.. postaram się znaleźć jakieś oznaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 A co to za różnica jaki silnik? Najpewniej standardowy 139FMB. Prawie żaden motocykl nie ma "poduszek pod silnik". Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Pamiętam jak kumpel przerobil sobie avo Simsona na cruisera to wibracje przenosil takie, że nie dało się jeździć. Podnozki to pikuś, kierownicy nie dało się utrzymać. Jak ktoś grzebal bez głębszego zastanowienia to chyba najrozsadniej będzie wrócić do oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.