lukaszn1 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) Ja wiem że na jałowych słabsze ale że 12,4 ? to tylko 0,2 więcej niż same napięcie akumulator gdy moto jest zgaszone :P no ale może tak w moto jest. Nie chciało by się nikomu zmierzyć napięcia pod obudową zegarów ? Obrotomierz to tak naprawdę woltomierz. Im więcej V tym większe obroty pokazuje. Zielony i żółto-zielony kabel pod obudową zegarów, do zielonego minus, do żółto zielonego plus. Na jałowych mam 0,5V jak teraz patrzyłem a wstaje wskazówka chyba przy 0,8 albo i więcej. Hmmm. Wbiję się przy module w przewód który daje te napięcie na zegary i zewrę do masy a potem porównam z tym co jest na zegarach tzn sprawdzę czy nie ma spadku dużego po drodze. EDIT:Zmierzyłem napięcie na wyjściu z modułu. Na jałowych obrotach jest 0,65-0,7V. Tyle samo dochodzi do zegarów a więc żadnego spadku po drodze nie ma.2 opcje: 1. Mam takiego pecha że oba zegary powinny przy 0,7V już pokazywać obroty jałowe a są skopane.2. Z modułu wychodzi za małe napięcie bo jest on skopany. Jako że nikt obcemu typowi nie pójdzie do garażu zdejmować obudowy zegarów i mierzyć napięcia to muszę kupić moduł i liczyć że wtedy napięcie będzie wyższe i obrotomierz będzie działał Edytowane 23 Listopada 2017 przez lukaszn1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Masz racje. Pozostaje moduł albo znowu zegary (mało prawdopodobne).Dodatkowo zakup modułu wiąże się z zakupem pasującego kluczyka i może nawet wiązki (jak kupisz kompa z usa bez hissa). Droga impreza.Poszukaj kogoś z podobną Hondą i poproś o podmiane modułów w celu sprawdzenia twojego albo o pomiar tego napięcia ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Jesteś pewny ? To jest pc34. Chyba ma żadnego immobilisera w nich itd. Czemu miał by nie działać po wymianie samego modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Nie ma, jest dopiero po od 2002 (po lifcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Czyli mogę zmienić sam moduł bez zmiany stacyjki kluczyka itd chyba ? Zastanawiam się czy nie jest tak że impulsator skoro ma dwa przewody to jeden daje sygnał zapłonu a drugi sygnał na obroty a masę by miał z dekla. Wtedy mogło by być tak że impulsator jest połowicznie zepsuty czyli chrzani obrotomierz ale zapłon działa dobrze. Niestety nie wiem co w środku w module się dzieje. Ktoś coś ? Edytowane 25 Listopada 2017 przez lukaszn1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Nie działa tak impulsator jak to sobie wymyśliłeś. Impulsator to nic innego jak cewka, która indukuje niewielkie napięcie poprzez metal zbliżony do niej. I do tego potrzebne są dwa przewody a masa swoją drogą.Nic innego jak czujnik Halla.Jedyne co możesz sprawdzić to impedancję cewki czy mieści się w limicie serwisowym i czy nie ma zwarcia do masy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Czyli skoro się wkręca itd to impulsatora nie ma co podejrzewać ? Bo we wtorek mam spotkać się z gościem w wawie co mi sprzeda moduł za 80 zł ale ma też impulsator za 40 i nie wiem czy brać razem z impulsatorem czy sam moduł. Jak radzicie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Jak motór gada to impulsator musi być dobry...jednak życie nie raz splatało figla. Ja bym wziął i impulsator tak dla spokoju ale to ja. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Zmieniłem moduł impulsator i nic Oo. Jaja. W weekend ściągnę bak i przelece po kablach, posprawdzam masy a jak nic nie znajdę to nie wiem. ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Napisałem Ci abyś najpierw sprawdził przewody...trochę od dupy Marynie najpierw kupować cześci zanim sprawdzi się to co się ma. :biggrin:Zegary podmieniałeś? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Podmieniałem bo mam swoje i drugie kupiłem. Części zawsze można sprzedać :P zegary nowe zawsze można sprzedać. Może za 400 zł ktoś weźmie. Za używane ludzie krzyczą 500. Jak dojdę co jest to dam znać. Edytowane 29 Listopada 2017 przez lukaszn1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Podmieniałem bo mam swoje i drugie kupiłem. Części zawsze można sprzedać zegary nowe zawsze można sprzedać. Może za 400 zł ktoś weźmie. Za używane ludzie krzyczą 500. Jak dojdę co jest to dam znać.Edit:Tak wyglądają zegary u kolegi mimo że od frontu prawie takie same. Różnią się jednym kabelkiem. Kolega też zmierzył napięcie i tez ma 0.7V ...Różnią się jednym kabelkiem. Dam znać jak będę widział więcej Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) DLA POTOMNYCHNapięcie 0.7V między masą a kablem zielono-żółtym jest prawidłowe. Do zasilenia obrotomierza wystarczą 2 kabelki - żółto-zielony i zielony(masa).Wygląda na to że były 2 wersje albo poprostu zamienniki są inne. W poście powyżej - na samej górze oryginały, niżej zamienniki. Moje zamienniki już działają. Okazało się, że po zdjęciu chromowanej obudowy, w tym białym plastiku jest mała dziurka a tam malutki niebieski potencjometr. Odpalamy moto na podłączonym obrotomierzu i na jałowych obrotach kręcimy w jedną i drugą. U mnie wskazówka wstała po przekręceniu bodajże w lewą. Zaczęła pokazywać obroty jałowe. Pytanie pewnie jest jak sprawdzić czy dobrze pokazuje ? Ja robiłem odcinke i patrzyłem ile pokaże. Jak pokazał 12,5k to podciągałem bardziej o te 0,5k. Teraz wszystko jest git. Wymiana modułu i impulsatora nic nie dała bo były sprawne. Kolega dla sprawdzenia podesłał mi swoje zegary. Połamane, te ze zdjęcia nr 1. W obrotomierzu tego typu da się wyciągnąć wskazówkę. Kolega składał go na pałę przez co już po przekręceniu stacyjki pokazywał 3k obrotów. wystarczyło wyjąć wskazówkę gdy pokazywał 3k i wsadzić ustawiając 0. Jednak próba wyjęcia wskazówki w zegarach typu jak na drugim zdjęciu(zamiennik) skończyło się pęknięciem ośki czyli trwałym uszkodzeniem obrotomierza (tego co miałem od zakupu). P.S mam na sprzedaż dobry modu i impulsator. Może komuś się te info przydadzą.Pozdrawiam Edytowane 8 Grudnia 2017 przez lukaszn1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachuuu Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 W dniu 8.12.2017 o 13:37, lukaszn1 napisał: DLA POTOMNYCH Napięcie 0.7V między masą a kablem zielono-żółtym jest prawidłowe. Do zasilenia obrotomierza wystarczą 2 kabelki - żółto-zielony i zielony(masa). Wygląda na to że były 2 wersje albo poprostu zamienniki są inne. W poście powyżej - na samej górze oryginały, niżej zamienniki. Moje zamienniki już działają. Okazało się, że po zdjęciu chromowanej obudowy, w tym białym plastiku jest mała dziurka a tam malutki niebieski potencjometr. Odpalamy moto na podłączonym obrotomierzu i na jałowych obrotach kręcimy w jedną i drugą. U mnie wskazówka wstała po przekręceniu bodajże w lewą. Zaczęła pokazywać obroty jałowe. Pytanie pewnie jest jak sprawdzić czy dobrze pokazuje ? Ja robiłem odcinke i patrzyłem ile pokaże. Jak pokazał 12,5k to podciągałem bardziej o te 0,5k. Teraz wszystko jest git. Wymiana modułu i impulsatora nic nie dała bo były sprawne. Kolega dla sprawdzenia podesłał mi swoje zegary. Połamane, te ze zdjęcia nr 1. W obrotomierzu tego typu da się wyciągnąć wskazówkę. Kolega składał go na pałę przez co już po przekręceniu stacyjki pokazywał 3k obrotów. wystarczyło wyjąć wskazówkę gdy pokazywał 3k i wsadzić ustawiając 0. Jednak próba wyjęcia wskazówki w zegarach typu jak na drugim zdjęciu(zamiennik) skończyło się pęknięciem ośki czyli trwałym uszkodzeniem obrotomierza (tego co miałem od zakupu). P.S mam na sprzedaż dobry modu i impulsator. Może komuś się te info przydadzą. Pozdrawiam Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.