art Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Witam serdecznie!!! Przygotowuje sie w tej chwili do rozebrania silnika. Problem moj polegał na tym ze ciagle padało mi sprzęgło tzn. Po ostrej jezdzie zaczęło mi się ślizgac pisałem o tym kilkukrotnie na forum (jak dotąd nie udało mi sie tego problemu rozwiązać). Sam doszedłem do tego ze przyczyną może być to że mam dupiastą podkładkę sprezynowa pod nakrętką którą przykręca sie kosz sprzęgłowy (ta z lewym gwintem) Pytanie: Czy moge mieć racje??? Gdy ostatnio zdejmowałem kosz to ta nakrętka byla luźna (bardzo slabo przykręcona) Co może być jeszcze przyczyną ślizgającego się sprzęgła skoro wszystkie części w sprzęgle są nowiutke (oprócz kosza - samego kosza bo zebatki sa nowe). Czy możliwe jest aby sprzęgło ślizgało sie na wale tzn ze ślizga sie ta mala zębatka - tak twierdzi uparcie mój kolega(jest nowa)???? Rozbierac bede to w sobote PROSZE podajcie kazda sugestie nawet bardzo nieprawdopodobną. Od tego czy naprawie to sprzegło zalezy los mojej etki - proste - jezeli tego nie naprawie to ją sprzedam (tak postanowiłem bo mam juz tego dosyć!!!) POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 a moze masz zle wyregulowane sprzeglo? wykrec minimalnie ta srubke z prawej strony, albo popusc linke przy manetce. Po dlugiej jezdzie, silnik sie nagrzewa, olej rowniez (zmienia swoje wlasciwosci) i przez to sprzeglo moze sie slizgac. Nakretka odkrecila sie bo moze miales dupna podkladke kontrujaca, albo za slabo przykreciles. Nie slyszalem zeby komus sie zebatka na wale slizgala w 150... jak ja zakladales to dokladnie odtlusciles powierzchnie? a moze tarcze sprzeglowe nadaja sie do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 14 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 tarrcze sa nowki regulowac juz probowalem w wszystkie strony :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Ja mialem tak ze odkrecila mi sie nakretka wlasnie mocujaca kosz. Zakontruj ja dobrze, masz chyba ta blaszke kontrujaca pod nakretka ktora trzyma kosz na wałku? Moze tez wymienic popychacz, ew ta kulke ktora jest miedzy sruba do regulacji a popychaczem (w deklu od strony zapłonu) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Witam serdecznie!!! Przygotowuje sie w tej chwili do rozebrania silnika. Problem moj polegał na tym ze ciagle padało mi sprzęgło tzn. Po ostrej jezdzie zaczęło mi się ślizgac pisałem o tym kilkukrotnie na forum (jak dotąd nie udało mi sie tego problemu rozwiązać). Sam doszedłem do tego ze przyczyną może być to że mam dupiastą podkładkę sprezynowa pod nakrętką którą przykręca sie kosz sprzęgłowy (ta z lewym gwintem) Pytanie: Czy moge mieć racje??? Gdy ostatnio zdejmowałem kosz to ta nakrętka byla luźna (bardzo slabo przykręcona) Co może być jeszcze przyczyną ślizgającego się sprzęgła skoro wszystkie części w sprzęgle są nowiutke (oprócz kosza - samego kosza bo zebatki sa nowe). Czy możliwe jest aby sprzęgło ślizgało sie na wale tzn ze ślizga sie ta mala zębatka - tak twierdzi uparcie mój kolega(jest nowa)???? Rozbierac bede to w sobote PROSZE podajcie kazda sugestie nawet bardzo nieprawdopodobną. Od tego czy naprawie to sprzegło zalezy los mojej etki - proste - jezeli tego nie naprawie to ją sprzedam (tak postanowiłem bo mam juz tego dosyć!!!) to jest ma bank ten luzny kosz, jak napisałes to ta nakretka była luzna wiec wszystko jasne pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 15 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 dzieki za wszystkie odpowiedzi w sobotke napisze o wynikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 16 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 dzis zdjalem kape i zlalem olej - jest zielony (ciemno) 8O co to znaczy :?: Oczywiscie prawie wszystko rozlalo sie na podloge (odkrecilem to i podstawilem sloik (bo musialem lekcje robic) no i ;) ;) Jaki najlepiej kupic olej do skrzyni :?: Pozdro ART Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 ja do skrzyni leje hipol i jest wszystko ok pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 16 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 leje hipol no ja tez ale moze jest cos bardziej odpowiedniego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 hipol 15 jest najlepszą alternatywą do mz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 16 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 dzieks ;) ide jutro na stacje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 nalej jakiegos oleju slnikowego do motocykli 4T. np aral energy basic 20w50 za 22 pln. Hipol to raczej olej przeznaczony do dyfrów oraz przekladni w których nie występuje mokre sprzeglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Gadasz waść jakbyś sięspił!! oleje silnikowe sie nie nadają poniewaz tam nie ma silnika tylko przekładnia korek jest przystosowany do lepkosci oleju przekładniowego kiedy nalejesz oleju silnikowego sprzegło sie spali a skrzynia bedzie zle smarowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 17 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 no tak olej juz jest i inne potrzebne części tesh. Ale zauwazylem bardzo niepokojaca rzecz. Wal ma luz!!! ale nie taki luz gora, dol ani taki lewo, prawo tylko przod tyl (rozumiecie? moge go troszke wepchnac i troszke wyciagnąc patrzcie rysunek) tak na oko to sa ze 3-4mm kolega mowi ze absolutnie tak nie moze byc. Ale ja robilem remoncik generalny wymienilem lozyska a skladal mi to mechanik wiec chyba wie co robi no nie ??? Czy ten wal moze miec taki luz???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 wueska: Przekładnia + sprzeglo mokre. Z wlasnego doswiadczenia: 15 tyś po remioncie na takim oleju = praktycznie 0 - owe zuzycie tarcz "korkowych" , nieznane misa takze historie typu slizgajace sie czy tez ciągnące sprzeglo.... ...interesuje mnie najbardziej ten wątek twej innowacyjnej wypowiedz ;) :"isprzegło sie spali a skrzynia bedzie zle smarowana " :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.