tracko78 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Witam i pozdrawiam kolegów ,mam problem z odpaleniem crf na zimnym silniku na ciepłym pali ,właściwie paliła teraz na ciepło też trzeba się na kopać pomyślałem zawory co też jest słychać podczas pracy silnika ,rozkręciłem dekiel i po kontroli wyszło mi na wydechu 0.50 a na ssących 0.00 szczelinomierz nie wchodzi więc moje podejrzenie słuszne było .Teraz mam problem bo nie wiem czy już koniec zaworów czy to jeszcze do regulacji nierozbieralne dalej nie sprawdziłem płytek bo niemialem czasu i chęci jak myślicie czy jak zakupie nowe zawory i sprężyny to wystarczy założyć i wyregulować , czy trzeba dopiescic gniazda? Wiem wróżenie z fusów ale może jakieś doświadczenia macie za sobą w tym temacie a i nie znam historia silnika dokładnie, odkąd kupiłem; nie robione było u mnie jeszcze nic a poprzednik to mówił różne bajki ale to nie można wierzyć w te opowieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Sprawdzisz po grubości płytek. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Po grubości płytek nie sprawdzisz bo zawory mogą być nówki a gniazda były frezowane kilka razy i płytki będą cienkie.jak miałeś takie luzy to na bank wszystkie zawory do wymiany + frezowanie gniazd i nowe prowadnice zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracko78 Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Po grubości płytek nie sprawdzisz bo zawory mogą być nówki a gniazda były frezowane kilka razy i płytki będą cienkie.jak miałeś takie luzy to na bank wszystkie zawory do wymiany + frezowanie gniazd i nowe prowadnice zaworowe.O kurna ale mnie dobiłeś, ale cóż taki sport trzeba płakać i płacić No to będę musiał rozebrać i pomierzyć albo lepiej do mechaniora zawiozę i niech zrobi porządek bo pogoda ładna polatać można , a ja jeszcze mam DR do złożenia po remoncie głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Jak nie sprawdzisz, jak sprawdzisz.Sam piszesz, że będą cienkie płytki.Cienkie płytki = zapadnięte gniazda. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.