MarcinDGR Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Witam kupiłem nie dawno Kx 250 i nie wiem czemu ale prawa chłodnica jest prawie zimna po godzinnej jeździe...Od czego zacząć diagnozę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Zacząć od zbadania, czy chłodnice są podłączone równolegle. Czy może jedna na stałe (jakby mały obieg), a druga np po termostacie.Zakładam, że układ nie jest miejscowo zapowietrzony. Potem, po upewnieniu, że dobrze podłączone - sprawdzić drożność. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinDGR Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) W prawej przy otwarciu korka słychać ciśnienie ok 1bara czyli ok płynu jest pod korek...Chłodnice są podłączone równoregle na dole i na górze króćcem głównym koło świecy idzie grubszy wąż do lewej chłodnicy na góre a w prawej chłodnicy na dole idzie do pompy wody i potem do cyla na dolny króciec...Jest możliwość że pompa stoi? węże od pompy są ciepłe tylko.Przy ilu otwiera się termostat? I gdzie on się znajduje xd Ja myslałem że w 2t termostatu nie montowali bo po co? Chyba lepiej jak jest pełny otwarty obieg w full crosie... Edytowane 16 Września 2017 przez MarcinDGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 tam nie ma termostatu, zdemontuj i sprawdź drożność chłodnicy. dekiel pompy też zrzuć i sprawdź czy na wirniku nie ma połamanych ząbków. jakby pompa stała to już raczej by ci się zatarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinDGR Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Ok Tak zrobię dzięki;)Okazało się że śruba wirnika samego jest urwana...Jakim sposobem najlepiej wykręcić sam gwint? Wiercić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 No cóż....Wiercić i próbować wykrętakiem wyciągnąć. Jest jeszcze wyższa szkoła jazdy - przyłożenie nakrętki i spaw tig lub mig. Masz wtedy łebek na klucz do wykręcenia. Ale to musi zrobić ktoś doświadczony...Usuwałem tak już śruby od fi 6 urwane nawet kilka mm od płaszczyzny. Powodzenia. Nie zniszcz gwintu wałka pompy. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinDGR Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Udało się jakoś ruszyć gwint małym zaoszczonym przecinakiem i małym młotkiem:))))) Dziwne że bez pompy sie nie zatarł...Teraz są obydwie chłodnice ciepłe,dałem nowe podkładki i nową śrubke i git :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 I brawo Ty :) Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.