michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Jesli Honda dachowala to moze olej przelal sie do skrzyli , lub przedzialu sprzeglowego ( jezeli jest oddzielony ). Adamie to stara XR a nie crf -jeden olej do całego silnika :D Tak jak napisano wcześniej, remont góry Cie czeka, często wymiana pierścieni pomaga i uszczelniaczy zaworowych .Ale dokładnie co jest zużyte, dowiesz sie po pomiarach zdjetego cylindra i tłoka. w starych 600 masakrycznie leciały uszczelniacze zaworowe , często ich wymiana wystarczyła żeby branie oleju ustało pamiętaj tylko że w Xr uszczelniacze zaworowe tylko oem z aso , żadne atheny czy wiseco bo mają krótką żywotność Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dziekuje wszystkim za pomoc. W przyplywie wolnego czasu zajrzę do silnika i wtedy sie okaże czy jest zle czy tragicznie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieleee Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Najlepiej zrób sobie komplet. Tłok pierścienie uszczelniacze zaworowe. Zawory dotrzyj wyreguluj luzy i masz 100% pewności odzyskasz fabryczną moc i oleju na 100% nie będzie brał. Dla lepszego efektu przehonuj cylinder możesz to zrobić spokojnie sam wiertarką. Są dostępne fajne honownice do odpowiednich rozmiarów cylindra na allegro. Kosz do 100 zł takiej honownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.