Skocz do zawartości

Danieleee

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Husqvarna Te 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Limanowa

Osiągnięcia Danieleee

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! TEMAT ROZWIĄZANY MAM NADZIEJĘ ŻE KOMUŚ SIĘ TO PRZYDA. Problem tkwił w tulejkach mosiężnych na koszu, w innych motocyklach jest tam zastosowane łożysko igiełkowe, Yamaha ma tam tulejki mosiężne które po danym przebiegu przesuwają się na osce w serwisie ich nigdzie nie dokupi ponieważ występują w całym komplecie z koszem zewnętrznym, może wam to dotyczyć ogarnięty tokarz ale tylko i wyłącznie wtedy gdy są one wybite co raczej nigdy się nie zdarza, u siebie rozwiązałem tak ten problem ze od środka w tuleje zrobiłem ledkie spawniecia migomatem tak żeby się nie przesuwaly do środka, działa wszystko elegancko szum i ocieranie ustało. A jak ktoś po prostu ma to gdzieś i ma kasę na naprawę, zamawia nowy kosz z serwisu i gwarantuje, że to rozwiązuje problem w 100%. Pozdrawiam
  2. Panowie uporał się ktoś z tym problemem? Mam to samo..
  3. Sprawdź czy masz iskrę, podmień świece na inną, Jeżeli z iskrą będzie wszystko w porządku spróbuj podlać pod świece paliwo jak zagada masz do czyszczenia gaźnik natomiast jeżeli nic to nie pomoże sprawdź luzy zaworowe. Posprawdzaj to wszystko i daj znać, Pozdrawiam
  4. Luzy nie muszą być książkowe znawco, zrób kilka silników yamaha, Honda, Kawasaki itp. to pogadamy. Podane luzy są optymalne, najważniejsze jest, żeby sprawdzić czy to pomoże potem można się bawić w dokładność..
  5. Sporo? Mniejszym kosztem? Wcale to dużo nie jest. Normalnie to Trzeba dać ok. 2000 za części i robotę u dobrego mechanika. Nowy tłok nowe pierścienie, uszczelniacze zaworowe, docieranie zaworów regulacja luzów i masz jak nówkę. Nie radzę robić po kosztach bo gwarantuje Ci, że nie będziesz zadowolony. Co za brednie. Po remoncie lub na nowym silniku 4t nie ma prawa brać oleju a już na pewno nie silniki Yamaha..
  6. Cylinder idealny ;) Znalazłem wadę na uszczelce pod głowicą. W następnym tygodniu ma mi przyjść nowa oryginalna zobaczymy co będzie.
  7. Sprawdź luzy zaworowe ;) Wydech 0,15 mm Ssący 0,10 mm
  8. Jak mają się prowadnice? Nie są w jednym miejscu bardziej przytarte? Chodzi o to czy nie ma ubytków na ośce prowadzących klocków i sam tłoczek? Cofa się lekko?
  9. Najlepiej zrób sobie komplet. Tłok pierścienie uszczelniacze zaworowe. Zawory dotrzyj wyreguluj luzy i masz 100% pewności odzyskasz fabryczną moc i oleju na 100% nie będzie brał. Dla lepszego efektu przehonuj cylinder możesz to zrobić spokojnie sam wiertarką. Są dostępne fajne honownice do odpowiednich rozmiarów cylindra na allegro. Kosz do 100 zł takiej honownicy.
  10. Nie tylko sens ale potrzeba. Radzę Ci tego nie odkładać bo możesz już się o własnych siłach z jady nie wrócić do domu. A wymienić wystarczy tylko tarcze cierne koszt takich tarcz na allegro 150 zł.
  11. Witam, Panowie mam pewien problem, a mianowicie w Husqvarnie zatarł mi się wał ponieważ rozleciała mi się pompa wody. Zrobiłem remont, Wał nowy, tłok pierścienie nowe, zawory dotarte uszczelniacze oraz uszczelki całego silnika nowe. Luzy zaworowe ustawione. Wydech 0.15mm Ssący 0.10mm Jednak cylinder pozostał stary bo na "oko" Wydaje się dobry. Chodzi o to, że motor nie odpala, nowa świeca iskra jak trzeba, na plaka lekko łapie ale od razu gaśnie. Rozrząd dwa razy sprawdzony. Tłok w GMP wałki na znakach. Łańcuszek ładnie nachodzi na zębatki brak oznak naciągnięcia. Zmierzyłem kompresję która wynosi ok. 5 bar jest to niedopuszczalne, mechanik od motocykli powiedział mi, że nie ma możliwości zmierzenia ciśnienia w tej crossówce ponieważ w nich jest dekompresator. Lecz u mnie nie jest on automatyczny tylko manualny na linkę! Przez co myślę, że spokojnie mogę mierzyć w nim kompresję i wyjdzie mi rzeczywisty pomiar. i Tu moje pytanie. Jak myślicie z cylindra mogło zrobić się "jajo" to znaczy mógł ulec deformacji przez przegrzanie z powodu uszkodzenia pompy? Wtrysk ładnie bije mgiełkę iskra jak należy luzy idealne powinien palić bez zarzutu lecz tego nie robi :( W środę wybieram się na pomiar cylindra średnicówką i będę wszystko wiedział, lecz może coś powinienem zrobić czego nie zrobiłem? Proszę o rady znawców tematu. Z góry dziękuję ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...