Skocz do zawartości

Yamaha yzf 450 2004 nie odpala


dykal3337
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam następujący problem z moją yamaha . jakiś czas temu podczas jazdy wyrzuciło mi płyn z chłodnicy dolałem i po chwili znów , pierwszą wymianabył korek na nowy nie pomogło wiec zabrałem się za wymianę uszczelki pod głowicą , uszczelka faktycznie była w jednym miejscu przepalona na kanał wodny . głowice dałem do sprawdzenia czy jest prosta i obeszło się bez planowania . kupiłem uszczelkę firmy athena wszystko złożyłem wedle książki dokrecałem kluczem dynamometrycznym do danych wartości i wszytskie gwinty dobrze trzymały . pierwsze odpalenie zaskoczyła za pierwszym kopniakiem chodziła równo i cicho rozgrzałem na postoju chwile ubrałem buty i pojechałem się przejechać kawałek i wszytsko było bardzo dobrze nie wywalało mi płynu ani sięnie grzał . wróciłem zgasiłem i zmieniłem olej i filtr i wyprałem filtr powietrza . i teraz jest niespodzianka że motor nagle przestał odpalać .. zero odzewu tylko strzelił z wydechu raz wykreciłem świecę i wydawałą się zalana opaliłem ją i wsadziłem i znów strzelił myślałem że może świeca wiec wsadziłem nową i dalej to samo ;/ ściągnąłem pokrywę zaworów żeby zobaczyć czy rozrzad jest dobrze i wszystko się zgadza .. Ktoś ma jakieś pomysły co moge jeszcze sprawdzić ? dziwne jest to że motor chodził do końca trzymał obroty nic się nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdź luzy zaworowe ;) Wydech 0,15 mm Ssący 0,10 mm

 

Jeśli nie wiesz jakie są dokładnie luzy,to ich niepodawaj.

 

Ssące 0,10-0,15

Wydechowe 0,20-0,25

 

dykal,zaciągnij ciepłe ssanie i wtedy próbuj

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli nie wiesz jakie są dokładnie luzy,to ich niepodawaj.

 

Ssące 0,10-0,15

Wydechowe 0,20-0,25

 

dykal,zaciągnij ciepłe ssanie i wtedy próbuj

Luzy nie muszą być książkowe znawco, zrób kilka silników yamaha, Honda, Kawasaki itp. to pogadamy.

Podane luzy są optymalne, najważniejsze jest, żeby sprawdzić czy to pomoże potem można się bawić w dokładność..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy nie muszą być książkowe znawco, zrób kilka silników yamaha, Honda, Kawasaki itp. to pogadamy.

Podane luzy są optymalne, najważniejsze jest, żeby sprawdzić czy to pomoże potem można się bawić w dokładność..

 

Skoro naprawiałeś tyle silników i do luzów w CRF podchodziłeś w taki właśnie sposób,to się nie dziwię,że w profilu masz huskę :D .

 

A pogadać zawsze możemy ....

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...