JERZYK-NYC Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam wszystkich w tych afrykanskich temperaturach.Mam problem ze Sportsterem 2000 Sport na gazniku.Bardzo dlugo sie nagrzewa,musze przejechac min 5 km moze i wiecej zanim zacznie plynnie jechac.A tak to kaszle,strzela w gaznik,szarpie jak by jechal na jednym cylindrze itp.Serwis zrobiony niedawno,nowe swiece olej itd.Macie jakies pomysly na powod tych dziwnych objawow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Przed serwisem tak nie było? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Jerzyk, a czego sie spodziewasz od 2 l silnika ? 5 km do nagrzania to naprawde nie jest duzo. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam wszystkich w tych afrykanskich temperaturach.Mam problem ze Sportsterem 2000 Sport na gazniku.Bardzo dlugo sie nagrzewa,musze przejechac min 5 km moze i wiecej zanim zacznie plynnie jechac.A tak to kaszle,strzela w gaznik,szarpie jak by jechal na jednym cylindrze itp.Serwis zrobiony niedawno,nowe swiece olej itd.Macie jakies pomysly na powod tych dziwnych objawow?myslr ze on walczy o prawidlowy przebieg spalania ... przerwy w pradzie brak wachy?? jak zauwazyl FIS przed serwisem jak bylo??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) Przed serwisem tak nie było?Jak teraz pomysle to przed serwisem tak nie bylo,nie tak dlugo to na pewnoPodejrzewalem benzyne ale biore tylko ostatnio BP. Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez JERZYK-NYC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Co do BP to nie biore już u nich od lat. Zawsze były jakieś problemy, zazwyczaj z gazem.Jednak pb nie powinna zaszkodzić, biorac pod uwagę że ten silnik moze pracować na dużo niższych oktanach niż 95. Chyba że ropy zalałeś ale już coś innego :laugh:W Stanach lalem 87 bez zadnych tego typu objawow,zreszta do Kawasaki tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) W Stanach lalem 87 bez zadnych tego typu objawow,zreszta do Kawasaki tez.rurka podcisnieniowa od kranika o ile ma on kranik podcinieniowy... Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 A moze by tak gaznik rozebrac na atomy? Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Prosze nie porównywac oktan w USA i w Europie, gdyz sa one inaczej liczone... juz nie pamietam jaka jest róznica, ale jest.Po za tym inna liczba oktanowa powoduje inne obiawy, no chyba, ze woda w paliwie - to tak.Najlepiej to zweryfikowac zrzucając paliwo z gaźnika do czegoś szklanego. Trzeba sprawdzić poserwisowe działania.Do tego własnie rurkę podciśnienia jak tu kolega wcześniej zauważył.I prawidłowosć pracy układu ssania...Bo to może być tak, że nie sprzęt sie wolno rozgrzewa, tylko pracuje na zbyt ubogiej i dopóki nie zlapie temp. to szarpie... Zastanowiłbym się nad zgłoszeniem reklamacji do warsztatu. Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Tak tez zrobie,dziekuje Wszystkim za wskazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Witam,Wiem że odgrzewam kotleta po roku ale mam pytanie dotyczące tej rurki podciśnieniowej.Podejrzewam że mogę mieć z tym jakiś problem gdyż po dłuższym postoju ciężko odpala (mam tu na myśli czas po zimie). Żeby wtedy odpalić muszę zakręcić, odczekać z 15min i wtedy jakoś tam odpala.I teraz głupie pytanie: Jaki element w torze może być uszkodzony? coś w kraniku?No chyba że tak ma być i trzeba z tym żyć. ;) Edytowane 28 Czerwca 2018 przez Daras67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Podejrzewam, po opisie, że tak bedzie. Niestety HD nie ma pozycji PRI w kraniku... pewnie za bardzo skomplikowany byłby dla amerykanów... Spróbuj inaczej...Otwiersz kranik po zimie.Ssanczo...Krecisz silnik 3-4 sekundy, czekasz pare sekund... potem znów 3-4 sekundy krecenia i znów czekasz i tak ze 4- 5 razy.Potem 2-3 ruchy manetką na sucho i odpał...Powinien zagadac bez problemu.Po 10 sekundach zrzucasz ssanie o około 2- 3 milimetry, aby nie chodził na ku**ewsko bogatej... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Podejrzewam, po opisie, że tak bedzie. Niestety HD nie ma pozycji PRI w kraniku... pewnie za bardzo skomplikowany byłby dla amerykanów... Spróbuj inaczej...Otwiersz kranik po zimie.Ssanczo...Krecisz silnik 3-4 sekundy, czekasz pare sekund... potem znów 3-4 sekundy krecenia i znów czekasz i tak ze 4- 5 razy.Potem 2-3 ruchy manetką na sucho i odpał...Powinien zagadac bez problemu.Po 10 sekundach zrzucasz ssanie o około 2- 3 milimetry, aby nie chodził na ku**ewsko bogatej... :)Dzięki Fisu,Tak myślałem, w sumie to końcówkę robię podobnie tylko z racji powtarzającej się sytuacji, wchodzę do garażu zakręcam, wychodzę, kończę herbatę, ssanko, zakręcam, wyłączam ssanko, manetka i brymmmm :biggrin: . Z tym że na jakiś czas muszę dołożyć ssania bo gaśnie. Ostatnio pokręciłem składem mieszanki i zdecydowanie lepiej chodzi więc może po zimie też lepiej zareaguje. "Najgorsze", że sprowadziłem sobie w tym tygodniu Mikuni i aż mi żal teraz zmieniać :).Nie mniej jednak po zimie wypróbuję Twój sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.