tomason2 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam.Mam problem z Suzuki DR 350 (96-99), a dokładnie z zapłonem.Od pewnego czasu był problem z odpalaniem drki na zimno można było kręcić i nie było szans, żeby odpaliła. Na popych po chwili silnik odpalił i już potem normalnie odpalał z rozrusznika. Miałem chwilę czasu i szukałem powodu złego odpalania na zimno. Gaźnik sprawdziłem i go wykluczyłem. Okazało się, że silnik nie ma iskry na świecy podczas kręcenia, a pojawia się na ułamek sekundy po odpuszczenia guzika rozrusznika. Podczas pomiarów oporności wyszło, że jeden z impulsatorów jest uszkodzony. Kupiłem nowy (dedykowany u Olka) rozstaw się nie do końca zgadza, trzeba było piłować otwory.Impulsator ustawiony tak jak poprzedni i iskra powróciła elegancka. Po złożeniu silnik jak nie odpalał tak nie odpala, teraz nawet na popych nie chce zapalił. Sprawdziłem zapłon na lampę. Podczas kręcenia zapłon nie wypada na znaku, w ogóle nie widać go w okienku nawet podczas regulacji pokrętłem na lampie. Zamiana impulsatorów miejscami nadal nie odpala, ale teraz podczas kręcenia znak pokazuje się w okienku gdy na lampie pokrętło jest między 35-40 stopni. W drugiej drce sprawdzałem i tam zapłon podczas kręcenia wypada na T gdy na lampie jest 0.Podmieniłem cały zapłon od sprawnej drki i wszystko jest ok więc przyczyna na 100% leży w układzie zapłonowym. Czy jest możliwe, żeby nowy impulsator działał nie poprawnie (przestawiał zapłon? ) Regulacja impulsatorem nic nie zmienia.Macie jakieś pomysły ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam.Mam problem z Suzuki DR 350 (96-99), a dokładnie z zapłonem.Od pewnego czasu był problem z odpalaniem drki na zimno można było kręcić i nie było szans, żeby odpaliła. Na popych po chwili silnik odpalił i już potem normalnie odpalał z rozrusznika. Miałem chwilę czasu i szukałem powodu złego odpalania na zimno. Gaźnik sprawdziłem i go wykluczyłem. Okazało się, że silnik nie ma iskry na świecy podczas kręcenia, a pojawia się na ułamek sekundy po odpuszczenia guzika rozrusznika. Podczas pomiarów oporności wyszło, że jeden z impulsatorów jest uszkodzony. Kupiłem nowy (dedykowany u Olka) rozstaw się nie do końca zgadza, trzeba było piłować otwory.Impulsator ustawiony tak jak poprzedni i iskra powróciła elegancka. Po złożeniu silnik jak nie odpalał tak nie odpala, teraz nawet na popych nie chce zapalił. Sprawdziłem zapłon na lampę. Podczas kręcenia zapłon nie wypada na znaku, w ogóle nie widać go w okienku nawet podczas regulacji pokrętłem na lampie. Zamiana impulsatorów miejscami nadal nie odpala, ale teraz podczas kręcenia znak pokazuje się w okienku gdy na lampie pokrętło jest między 35-40 stopni. W drugiej drce sprawdzałem i tam zapłon podczas kręcenia wypada na T gdy na lampie jest 0.Podmieniłem cały zapłon od sprawnej drki i wszystko jest ok więc przyczyna na 100% leży w układzie zapłonowym. Czy jest możliwe, żeby nowy impulsator działał nie poprawnie (przestawiał zapłon? ) Regulacja impulsatorem nic nie zmienia.Macie jakieś pomysły ? drka.jpgWygląda na to że jest możliwe i że tak właśnie się dzieję, skoro na innym jest ok to wiesz co pie.doli sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Sprobuj podmienic tylko impulsator na sprawny , ale od twojego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Podłącz odwrotnie przewody w tym nowym impulsatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Problem rozwiązany. Po zamianie impulsatorów nadal był ten sam problem.Wszystko na to wskazuje, że omyłkowo podłączyliśmy odwrotnie impulsatory.Podczas składania daliśmy sobie rękę uciąć, że jest złożone tak jak było, a tu się okazało że wtopa.Tym bardziej, że obracanie przewodów i inne kombinacje kończyły się całkowitym brakiem iskry. Wszystko jest ok, dzięki za podpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.