cinek100 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Yamaha TDR niedawno odblokowana [zawór wydechowy, brak blokady na module,usunięty katalizator w dyfuzorze], standardowe zębatki 16/57, koła standardowe: opona przednia 100/90-18 oraz tylna 130/80-17, skrzynia biegów też ma standardowe przełożenia wg książki dołączonej do pojazdu.Motocykl osiąga odpowiednie obroty lecz prędkość maksymalna jest zbyt niska.Mój max. to ok. 110-115 km/h na 6 biegu przy 9500 obr./min.Jak się zdążyłem zorientować to przy tych obrotach prędkość powinna wynosić ok 125-128 km/h czyli seryjny Vmax na oryginalnych zębatkach dla tego motocykla.Skoro motocykl osiąga te obroty na najwyższym biegu to chyba wskazuje na to że silnik też musi być jeszcze zdrowy.Przeszkadza mi to szczególnie z tego powodu ,że żeby jechać te 100-ke w trasie to muszę ją piłować na dużo wyższych obrotach.Zmieniłem nawet przednią zębatkę z 16 na 17, lecz V max pozostała ta sama tylko obroty i przyspieszenie zmalały na każdym biegu.Zastanawia mnie co może być tego przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Odpal jakikolwiek program nawigacyjny lub weź GPS i porównaj prędkość wskazaną przez licznik z faktyczną. Jak rzeczywiście będzie niższa od deklarowanej dla tego moto, to trzeba się zastanowić nad regulacją, kondycją pieca albo wpływem usuniętego kata na pracę. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Odpal jakikolwiek program nawigacyjny lub weź GPS i porównaj prędkość wskazaną przez licznik z faktyczną.Jak rzeczywiście będzie niższa od deklarowanej dla tego moto, to trzeba się zastanowić nad regulacją, kondycją pieca albo wpływem usuniętego kata na pracę. Żużu77, Cieszyn, R12RTDzięki, miałeś racje z tym GPS.Mój licznik zaniża o 10 km/h.Piec kompresja 9 atm.Są wersje bez kata i bez niego lepiej idzie:]mam problem ze muli troche na niskich obrotach.Czy za niskie obroty w gaźniku odpowiada tylko śruba paliwo/powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Nie znam budowy twojego gaźnika. Są to konstrukcje bardzo proste aż po bardzo skomplikowane. Praca na niskich obrotach to zarówno dobrze ustawiony gaźnik, jak i czysty odpowiedni filtr powietrza i kilka innych rzeczy. Jak u ciebie jest tylko taka regulacja, to tak. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 zawór wydechowy działa prawidłowo ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Nie znam budowy twojego gaźnika. Są to konstrukcje bardzo proste aż po bardzo skomplikowane. Praca na niskich obrotach to zarówno dobrze ustawiony gaźnik, jak i czysty odpowiedni filtr powietrza i kilka innych rzeczy. Jak u ciebie jest tylko taka regulacja, to tak. Żużu77, Cieszyn, R12RTMój gaźnik to mikuni tm28.Jedak gaźnik jest od yamahay Dt który w zasadzie niczym ważnym się nie rózni poza tym ,że dla niej jest ustawiony na pływaku inny poziom paliwa w komorze pływakowej.Dla mojego motocykla ma być to poziom 1.5 do 2.5 mm poniżej korpusu komory pływakowej ,a w gazniku ktory mam z yamahy DT fabrycznie jest 2.5 do 4,5 mm poniżej.CZyli rozumiem że potrzebuje podnieść trochę poziom paliwa przez wygięcie blaszki w pływaku[gdyż do tego gaznika załozyłem większe dysze jak w seryjnym gazniku] , lecz nie wiem jak zmierzyć poziom gdyż manual jest w języku niemieckim no i nigdy nie mierzyłem tego. zawór wydechowy działa prawidłowo ?tak prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Tu masz wszystko pięknie narysowane. W miejsce 2 podłączasz wężyk, do niego wsadzasz szklaną rurkę 1.4 to poziom komory pływakowej, która jest miejscem odniesienia do pomiaru. A to wymiar poziomu paliwa w komorze. La gotowe :) Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Tu masz wszystko pięknie narysowane. W miejsce 2 podłączasz wężyk, do niego wsadzasz szklaną rurkę 1.4 to poziom komory pływakowej, która jest miejscem odniesienia do pomiaru. A to wymiar poziomu paliwa w komorze. La gotowe :) Żużu77, Cieszyn, R12RTAle gaźnik można sprawdzać gdy jest wymontowany i ma być w pionie czy na mktocyklu ? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Z praktyki, w pionie. Z obrazka też w pionie :) Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 rurka szklana nie musi być , może być przezroczysty wężyk igielitowy tylko prosto go trzymaj :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 rurka szklana nie musi być , może być przezroczysty wężyk igielitowy tylko prosto go trzymaj :Dustawiłem tak no i motocykl lepiej idzie teraz od dołu i ma więcej siły, prędkość max bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 sprzęgło się ślizga ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 sprzęgło się ślizga ? Nie, wszystko juz w porządku.Prędkość max 125 km/h.Jest tylko jeszcze jeden problem.Łapie temperature na wskaźniku na ok 3/4 skali lub nawet więcej w upały na skrzyzowaniach.Zauwazyłem ze poziom płynu w zbiorniczku wyrównaczym jest niezmienny .Czy tak powinno byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Nie, wszystko juz w porządku.Prędkość max 125 km/h.to może napisz w czym był problem - ktoś kiedyś będzie szukał rozwiązania takiego problemu i znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek100 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 to może napisz w czym był problem - ktoś kiedyś będzie szukał rozwiązania takiego problemu i znajdzieproblem był w nieprawidłowym stanie paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.