MattyR6 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Cześć... ostatnio w mojej R6 rj03 zdarzył się taki pech, że pękła tuleja w 4 cylindrze (od prawej). podobno nie opłaca się tego naprawiać, tylko wymieniać cały silnik. na rj03 nie ma sensu bo prędzej czy później będzie to samo. co robić? szukać rj05 i kogoś, kto będzie umiał to zrobić, czy może sprzedać R6 na części i rozejrzeć się za inną szlifierką? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 sprzedać, a następna szlifierkę kupować ze świadomością, ze nikt nie projektuje ścigaczy z myslą, ze będą jeździć po drogach więcej niż kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Za wyjątkiem Hondy :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.