Rider994 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 WitamPowiedzcie mi panowie jak wy to widzicie, pojeżdżę jeszcze na tej pompie?Moto: YZ450F 2011rMniejsza pompa zębata z całym mechanizmem koszt 760złWiększa pompa zębata 152zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Toż to szrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider994 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 ok skoro taka odpowiedz to na razie wiem ze musze kupic - Większa pompa zębata 152zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Do huty z tym. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 ...nie wiem czego ty człowieku szukasz...chyba wydatków...jak masz za dużo kasy to daj na czyn dobroczynny,ale nie czepiaj się pompy to są normalne oznaki jej pracy ,pompy w silnikach stworzono z myślą o niezawodności i maja działać do śmierci silnika , co innego układ smarowania, jakieś tam zaworki zwrotne, czy panewki,mogą doprowadzić do zatarcia ,ale pompa zawsze poda olej, dla przykładu moja Valkyrie z 99 roku ponad 150 tyś km, mam też Kawasaki z 81r. czterocylindrowy chłodzony tylko powietrzem przejechane 65 tys km i ja pompy oleju nigdy nie dotykałem...czego ty szukasz!!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider994 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 (edytowane) NIE DOBIJAJ ta pompa pracowała bez oleju z 1minNie chce naprawiać wału tak by za 10godzin znów silnik padł a ponad 900 zł też nie chce wydawac Jeśli nie muszę tej ważnej cześci wymieniac dla motocykla cross'owego to jestem bardzo zadowolonyJednak wstrzymam sie z wszystkim, chce wiecej informacji. Edytowane 25 Czerwca 2017 przez Rider994 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Zobacz w manualu, czy nie ma opisu kontroli stanu pompy za pomoca szczelinomierza . Ewentualnie sprawdz ciśnienie oleju , o ile producent podal jakies parametry i przewidzial miejsce na jego pomiar. Ale jak na moje oko ,słabo z nimi...cylinder i glowica nie przytarte ? Edytowane 27 Czerwca 2017 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider994 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opinia dwóch specjalistów - do wymiany, pompa nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia.Pomiary z serwisówki są odpowiednie. Cracks/wear/damage - ReplaceBardzo chciałbym sprawdzić ciśnienie oleju lecz ehh...Cylinder i głowica nie mają głębokich rys jednak trzeba było by to pomierzyć lub sprawdzić doświadczonym okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Pompa jest dość mocno dojechana już. Z drugiej strony moto na łożysku igiełkowym nie ma takich wymagań co do ciśnienia jak panewka. Jednoznacznej odpowiedzi nie udzielę. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.