Skocz do zawartości

Crf 450r Mocne strzały z wydechu


Guzik 22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Hondę crf 450r na gazniku keihin fcr od czasu wymiany tłoka motor zaczął podczas hamowania silnikiem walić ostre i mocne serie strzałów. Na postoju tez czasem da ognia , zawory były regulowane swieca po odkręceniu ma biały czubek wiec chyba za ubogo (mało paliwa w stosunku do powietrza )nie wiem czy podnieść iglice wyżej wydech mam szczelny .Przy gazniku tylko czysciłem ale nie ruszałem głównych dysz pompka przyspieszająca jest dobra tryska na ok 2m . Przy gazniku wykręcilem sróbe która wystaje poza pokrywę plywaka z dołu gaźnika odkrecilem ją i przykręciłem na maxa i niewiem czy dobrze czy nie . Moglibyście mi podpowiedzieć co to może być że wali serię jak z karabinu podczas hamowania silnikiem ?.Z góry dziękuję.

Edytowane przez Guzik 22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam Hondę crf 450r na gazniku keihin fcr od czasu wymiany tłoka motor zaczął podczas hamowania silnikiem walić ostre i mocne serie strzałów. Na postoju tez czasem da ognia , zawory były regulowane swieca po odkręceniu ma biały czubek wiec chyba za ubogo (mało paliwa w stosunku do powietrza )nie wiem czy podnieść iglice wyżej wydech mam szczelny .Przy gazniku tylko czyscialem ale nie ruszałem głównych dysz pompka przyspieszająca jest dobra tryska na ok 2m . Przy gazniku wykręcilem sróbe która wystaje poza pokrywę plywaka z dołu gaźnika odkrecilem ją i przykręciłem na maxa i niewiem czy dobrze czy nie . Moglibyście mi podpowiedzieć co to może być że wali serię jak z karabinu podczas hamowania silnikiem ?.Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie)

 

Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach.

 

Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie)

 

Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach.

 

Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ?

 

 

Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie)

 

Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach.

 

Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ?

Tak wyjmowałem przepustnicę i wydaje mi się że dobrze włożyłem

 

Czy śroba mieszanki powinna mieć jakąś sprężynkę ? Bo wkręcilem na Max i wykręcilem 1.5 obrotów i byla tak luźna ze podczas jazdy wyleciała ale znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co ważniejsze oring nad sprężynką. Kup sobie w larssonie za 50 zł śrubkę którą można kręcić bez kątowego śrubokręta.

Wziąłem sprężynkę od długopisu i trzyma działa nie strzela z karabinu do odcięcia dam na postoju i nie strzeli, czasem podczas hamowania silnikiem pokuka ale już zamówiłem drugą sróbe regulacyjna . A pukac to chyba zawsze będzie czasem bo wydech ful przelot.

Edytowane przez Guzik 22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przepustnice zakładana jest blaszka tytanowa,która w pozycji roboczej gaźnika ma literkę M.

Tą blaszkę można zamontować odwrotnie-wtedy dzieją się podobne rzeczy,o których wypisujesz .

 

Pozycja 16 na rysunku-i w takiej pozycji ma być zamontowana http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/2007/CRF450R+A/CARBURETOR/parts.html



Kup sobie w larssonie za 50 zł śrubkę którą można kręcić bez kątowego śrubokręta.

 

Takie akcesoryjne śruby mają inny stożek niż OEM, i niekiedy (aż dziwne) moto ładnie chodzi na składzie wykręconym o 0,5 obr :D

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przepustnice zakładana jest blaszka tytanowa,która w pozycji roboczej gaźnika ma literkę M.

Tą blaszkę można zamontować odwrotnie-wtedy dzieją się podobne rzeczy,o których wypisujesz .

 

Pozycja 16 na rysunku-i w takiej pozycji ma być zamontowana http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/2007/CRF450R+A/CARBURETOR/parts.html

 

 

 

Takie akcesoryjne śruby mają inny stożek niż OEM, i niekiedy (aż dziwne) moto ładnie chodzi na składzie wykręconym o 0,5 obr :D

Czyli taka akcesoryjna śróba się dobrze sprawdzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli taka akcesoryjna śróba się dobrze sprawdzi ?

 

Jest na pewno wygodniej regulować, ale sama regulacja jest dość kłopotliwa ze względu na różnicę w kształcie stożka na końcu śruby

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...