Guzik 22 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Witam posiadam Hondę crf 450r na gazniku keihin fcr od czasu wymiany tłoka motor zaczął podczas hamowania silnikiem walić ostre i mocne serie strzałów. Na postoju tez czasem da ognia , zawory były regulowane swieca po odkręceniu ma biały czubek wiec chyba za ubogo (mało paliwa w stosunku do powietrza )nie wiem czy podnieść iglice wyżej wydech mam szczelny .Przy gazniku tylko czysciłem ale nie ruszałem głównych dysz pompka przyspieszająca jest dobra tryska na ok 2m . Przy gazniku wykręcilem sróbe która wystaje poza pokrywę plywaka z dołu gaźnika odkrecilem ją i przykręciłem na maxa i niewiem czy dobrze czy nie . Moglibyście mi podpowiedzieć co to może być że wali serię jak z karabinu podczas hamowania silnikiem ?.Z góry dziękuję. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez Guzik 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik 22 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Witam posiadam Hondę crf 450r na gazniku keihin fcr od czasu wymiany tłoka motor zaczął podczas hamowania silnikiem walić ostre i mocne serie strzałów. Na postoju tez czasem da ognia , zawory były regulowane swieca po odkręceniu ma biały czubek wiec chyba za ubogo (mało paliwa w stosunku do powietrza )nie wiem czy podnieść iglice wyżej wydech mam szczelny .Przy gazniku tylko czyscialem ale nie ruszałem głównych dysz pompka przyspieszająca jest dobra tryska na ok 2m . Przy gazniku wykręcilem sróbe która wystaje poza pokrywę plywaka z dołu gaźnika odkrecilem ją i przykręciłem na maxa i niewiem czy dobrze czy nie . Moglibyście mi podpowiedzieć co to może być że wali serię jak z karabinu podczas hamowania silnikiem ?.Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie) Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach. Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik 22 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie) Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach. Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ? Moja rada-oddaj moto do mechanika (nie do kolegi,który coś wie) Od spodu gaźnika masz śrubę składu mieszanki. Dokręcasz ją do lekkiego oporu,następnie wykręcasz o podana w serwisówce ilość obrotów i zaczynasz dostrajać skład indywidualnie. Pamiętaj,że źle wyregulowany skład mieszanki może doprowadzić do upalenia zaworu w takich sprzętach. Wyciągałeś może przepustnicę z gaźnika ?Tak wyjmowałem przepustnicę i wydaje mi się że dobrze włożyłem Czy śroba mieszanki powinna mieć jakąś sprężynkę ? Bo wkręcilem na Max i wykręcilem 1.5 obrotów i byla tak luźna ze podczas jazdy wyleciała ale znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Tak, powinna być sprężynka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 I co ważniejsze oring nad sprężynką. Kup sobie w larssonie za 50 zł śrubkę którą można kręcić bez kątowego śrubokręta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik 22 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) I co ważniejsze oring nad sprężynką. Kup sobie w larssonie za 50 zł śrubkę którą można kręcić bez kątowego śrubokręta.Wziąłem sprężynkę od długopisu i trzyma działa nie strzela z karabinu do odcięcia dam na postoju i nie strzeli, czasem podczas hamowania silnikiem pokuka ale już zamówiłem drugą sróbe regulacyjna . A pukac to chyba zawsze będzie czasem bo wydech ful przelot. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Guzik 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Na przepustnice zakładana jest blaszka tytanowa,która w pozycji roboczej gaźnika ma literkę M.Tą blaszkę można zamontować odwrotnie-wtedy dzieją się podobne rzeczy,o których wypisujesz . Pozycja 16 na rysunku-i w takiej pozycji ma być zamontowana http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/2007/CRF450R+A/CARBURETOR/parts.html Kup sobie w larssonie za 50 zł śrubkę którą można kręcić bez kątowego śrubokręta. Takie akcesoryjne śruby mają inny stożek niż OEM, i niekiedy (aż dziwne) moto ładnie chodzi na składzie wykręconym o 0,5 obr :D Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik 22 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Na przepustnice zakładana jest blaszka tytanowa,która w pozycji roboczej gaźnika ma literkę M.Tą blaszkę można zamontować odwrotnie-wtedy dzieją się podobne rzeczy,o których wypisujesz . Pozycja 16 na rysunku-i w takiej pozycji ma być zamontowana http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/2007/CRF450R+A/CARBURETOR/parts.html Takie akcesoryjne śruby mają inny stożek niż OEM, i niekiedy (aż dziwne) moto ładnie chodzi na składzie wykręconym o 0,5 obr :DCzyli taka akcesoryjna śróba się dobrze sprawdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Czyli taka akcesoryjna śróba się dobrze sprawdzi ? Jest na pewno wygodniej regulować, ale sama regulacja jest dość kłopotliwa ze względu na różnicę w kształcie stożka na końcu śruby Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik 22 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Juz wyregulowany i nie strzela przy hamowaniu silnikiem dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.