Bara Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam wszystkich,Od niedawna stałem się posiadaczem DL 1000 (81.000km). Stan jego dawał wiele do życzenia ale cena była adekwatna. Powoli dochodzę do ładu z nim ale jednej rzeczy nie mogę wyeliminować ... szarpania. Motocykl w zakresie do 3k RPM strasznie szarpie podczas dodania gazu i odejmowania, natomiast powyżej jest juz OK. Moto bardzo mocno hamuje silnikiem ponizej 3k RPM aż ciężko się jeździ w mieście. Miałem przyjemność przejechać sie Varadero 1000 i tam bardzo płynnie i subtelnie takie manewry wychodziły. Zrobiłem już:- adaptacje TPS- synchro przepustnicy- gumy zbieraka- cały napęd DID i JT- manetkę gazu- wyczyściłem wtryski- nowe świece- nowe sprzęgło z koszem Powoli już zaczynam wątpić co to może być. Dodam ze raz na 100 km potrafi sobie strzelić z tłumika ew w airboxa. Do najbliższego mechanika mam ok 600 km. Więc muszę uporać się z tym sam przy pomocy was. Był bym bardzo wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Zamontuj TRE i bedzie dużo lepiej... Ps. To gdzie Ty mieszkasz, że do najbliższego mechanika masz 600km ? Edytowane 13 Czerwca 2017 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bara Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Gdzie mieszkam... W przysłowiowej dziurze zabitej dechami :D północ Norwegii zaraz na kole podbiegunowym. Co do TRE masz jakieś z tym doświadczenia ? ile kosztuje itp i czy na pewno pomoże z tym. Wydaje mi się że on i tak ma niezłe kopyto i wypadało by jakoś zrobić liniowe przyśpieszenie i hamowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Chodzi mi o coś takiego:http://allegro.pl/inteligentne-tre-suzuki-gsxr-hayabusa-sv-tl-i6848920493.html Moc, mocą, ale silnik płynniej oddaje moc, bardziej liniowo, słabiej hamuje i zmniejsza lub likwiduje szarpanie.U mnie w Hayce przestało szarpać całkowicie, a w V-ce która lubi szarpać mocno to wygładza. Kasa nie duża, a jest duża poprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Poza tym nie jeździj poniżej 3k obrotów. Ten silnik męczy się w tym przedziale i nie służy mu to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Sprawdź czy synchro nie rozjeżdża się po dodaniu gazu, na wyższych obrotach. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bara Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Sprawdź czy synchro nie rozjeżdża się po dodaniu gazu, na wyższych obrotach. Dziś sprawdzałem elegancko na całym zakresie. Poza tym nie jeździj poniżej 3k obrotów. Ten silnik męczy się w tym przedziale i nie służy mu to. Wiem o co ci chodzi ale ciężko jest mieć więcej niz 3k RPM na spowalniaczch itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.